לראשונה: כנפיים מחלקת דיבידנד - 50.8 מיליון שקלים

חלוקה זו משקפת תשואת דיבידנד של 6.5% על מחיר המניה בבורסה * חלוקה זו באה זמן קצר לאחר שאבשלום נוריאל רכש את מרבית אחזקות כור בחברה

לראשונה בתולדותיה, הודיעה היום חברת כנפיים על חלוקת דיבידנד לבעלי מניותיה. כנפיים נמצאת בשליטת משפחת בורוביץ' (34.1%) ואבשלום נוריאל (שרכש לאחרונה 15.1% ממניות החברה מידי כור).

החברה הודיעה על חלוקת דיבידנד של 50.8 מיליון שקל (3.55 שקלים למניה, אקס ב-22 בנובמבר, חלוקה ב-5 בדצמבר). חלוקה זו משקפת תשואת דיבידנד של 6.5% על מחיר המניה בבורסה.

כאמור, מדובר בפעם הראשונה שכנפיים מחלקת דיבידנד. חלוקה זו באה זמן קצר לאחר שנוריאל רכש את מרבית אחזקות כור בחברה תמורת 25 מיליון דולר - סכום שאת מרביתו קיבל בהלוואה מחברת הפניקס. כעת צפוי נוריאל לקבל כ-7.7 מיליון שקל בחלוקת הדיבידנד הקרובה, בעוד שבני משפחות איזי ודדי בורוביץ' יקבלו 17.3 מיליון שקל מהחלוקה.

כור, שלאחרונה מכרה את מרבית אחזקותיה בכנפיים (19% מתוך 28.3%) תמורת 33 מיליון דולר, תקבל בחלוקה הקרובה 4.7 מיליון שקל.

כנפיים עדיין לא פרסמה את דו"חות הרבעון השלישי של השנה. בחברה פועלים כעת במרץ לקראת המרת האופציות למניות אל-על. בחודש הבא צפויה כנפיים להגדיל את אחזקתה בחברת התעופה הלאומית מ-22% לכ-52%, לאחר שתמיר את האופציות שבידיה למניות החברה ותהפוך בכך לבעלת השליטה בה.