ראובני פרידן זכה בתקציב רונית רפאל בהיקף של עד 1.5 מיליון דולר

רונית רפאל מרכזים רפואים קוסמטים היא היום הרשת הגדולה מסוגה בישראל ומונה 6 סניפים

משרד הפרסום ראובני פרידן זכה בתקציב הפרסום של רונית רפאל מרכזים רפואים קוסמטים. כך נודע ל"גלובס". תקציב הפרסום של החברה צפוי להגיע ב- 2005 לכדי 1.5 מיליון דולר ולצורך בחירת משרד הפרסום שיטפל בו נפגשה רפאל לאחרונה עם מספר משרדי פרסום.

רונית רפאל מרכזים רפואים קוסמטים היא היום הרשת הגדולה מסוגה בישראל ומונה 6 סניפים . רונית רפאל נכנסה לתחום הטיפולים הקוסמטיים והפלסטיים לפני כ- 17 שנה כשהקימה מרכז המציע מכלול טיפולים הוליסטיים קוסמטיים, לצד ניתוחים פלסטיים לשיפור המראה ועיצוב הגוף.

לפני מספר חודשים יצאה רפאל לפעילות עסקית בחו"ל והקימה שני סניפים ראשונים בשוויץ מתוך כוונה לפתח רשת שתפעל בכל אירופה. מחזור הפעילות ברשת מוערך היום בעשרות מיליוני שקלים בשנה.

רפאל נקטה מאז ומעולם בשיטות שיווקיות- פרסומיות לא טרוויאליות. כך למשל פיתחה בעבר תכנית הלוואות מיוחדת לניתוחים פלסטיים עם בנק מרכנתיל דיסקונט ובנק לאומי. בנוסף נתנה חסות לאירועים כמו "היפה בנשים", "מלכת היופי" ו-"אחלה גבר" תוך נטילת חלק בגיבוש התכנים לתחרויות וביחסי הציבור התקשורתיים להן. מזה מספר שנים מככבים בפרסומות של הרשת כוכבים שונים כגון שלומי סרנגה, ריקי גל, רובי פורת-שובל ועוד רבים נוספים שעברו סדרות טיפולי יופי וניתוחים שונים ברשת ומעידים ממקור ראשון על התרומה שהביאו אלה לחייהם.

רפאל עצמה זכתה בשנה שעברה בתואר אשת השיווק לחודש יוני של איגוד המפרסמים על מה שהגדירו באיגוד "פועלה לשינוי מיצובם של הטיפולים הקוסמטיים והפלסטיים בישראל והפיכתם לנושא נורמטיבי, לגיטימי ואופנתי, על פיתוח שפה חדשה של פרסום, בהרחבת קהלי היעד ובשילובם של הגברים כקהל צרכנים גדול, תוך העלאת נושא הטיפול הקוסמטי בגברים לסדר היום הציבורי". בנוסף זכתה רפאל בתואר יזמית השנה בקטגוריית שירות בתחרות יזם השנה של ארנסט אנד יאנג.