מיכל צפיר תוביל את הפרסום של רהיטי ברזילי

מיכל צפיר תככב בקמפיין פרסום של רשת רהיטי ברזילי. צפיר תוביל את קמפיין הרשת, שיכלול בין היתר טלוויזיה ועיתונות באמצעות משרד הפרסום מידן-שנהב. לצורך הכניסה לטלוויזיה הוגדל תקציב הפרסום לכדי 2 מיליון שקל בשנה.

שאול מידן, מנכ"ל משותף במידן-שנהב: "לאחר בדיקות ומחקרים נבחרה צפיר, שכן, היא אחת השחקניות האהובות על ילדים והורים. היא עושה הצגות, קלטות, פינה קבועה בטלעד ועוד. החיבור שלה עם ברזילי יקרוץ להורים ולילדים, יסייע למתג את רשת ברזילי כמובילה בתחומה ויקנה לה את הערכים האמוציונליים להם אנו שואפים". לקראת חג החנוכה הקרוב יעלה מידן-שנהב קמפיין ראשון לברזילי בכיכובה של צפיר בטלוויזיה, עיתונות ו-BTL, תחת הקונספט "הטיפ של מיכל". לרשת ברזילי שבעה אולמות תצוגה הפרוסים בכל רחבי הארץ.