בנק המזרחי נערך למיזוג טפחות: מינה את ישראל אנגל לראש החטיבה הקמעונאית

על פי התוכנית החטיבה הקמעונאית של הבנק הממוזג תכלול שתי זרועות: זרוע קמעונאית וזרוע משכנתאות

דיקרטוריון בנק המזרחי אישר היום ב' תוכנית לשינויים מבניים הכוללי גם שינויים פרסונאליים כהיערכות לקראת מיזוג בנק המשכנתאות טפחות לתוך בנק המזרחי.

על פי התוכנית החטיבה הקמעונאית של הבנק הממוזג תכלול שתי זרועות: זרוע קמעונאית וזרוע משכנתאות. ראש החטיבה יעמוד ישראל אנגל המכהן כיום כמנכ"ל בנק טפחות. אנגל ימונה לחבר הנהלה וישא בתואר סמנכ"ל.

תחתיו יכהנו שני סגנים: מוטי מולדובן, כיום מנהל מרחב דן של בנק המזרחי, ויעקב רוייטר כיום מנהל החטיבה הקמעונאית בטפחות, שיהא אחראי על הפעלת רשת הסניפים והנציגויות של טפחות.

בכל אחד ממרחבי הבנק ימונה סגן מנהל לנושא המשכנתאות.

במסגרת החילופים, פורש גם חנוך רוזנבלום, שעמד בראש החטיבה הקמעונאית בגרסתה הנוכחית שיפרוש מן הבנק , ויומלץ להיות יו"ר החברה הבת בנק אדנים.

גם בחטיבה העסקית מבוצע שינוי ארגוני עם מינויו של קותי מנדסדורף לתפקיד סגן ראש החטיבה, כאשר מטרת השינוי היא מיקוד יחידת השירות לעסקים תחת ניהול אחד ובכך לשפר ולקדם את מערכות היחסים עם הלקוחות העסקיים של הבנק.

לדברי מנכ"ל בנק המזרחי, אלי יונס, השינויים המבניים הם תולדת המיזוג והתוכנית האסטרטגית של הבנק הממוזג שנועדו לחזק את הסינרגיה בין פעילות הבנק בתחומי הקמעונאות והמשכנתאות.