דודו קינן מונה לשותף בקרן ההון ההון סיכון IDB אינפיניטי סין

קינן כיהן עד כה כבכיר באינטל קפיטל הודו

קרן ההון סיכון אי.די.בי אינפיניטי סין הודיעה היום על מינויו של דודו קינן, שהיה עד עתה בכיר באינטל קפיטל הודו, לתפקיד שותף בקרן, לצידו של השותף הסיני וונג ווי. הקרן היא יוזמה משותפת של אי.די.בי אינפיניטי, סוז'ו פארק וחברת השקעות סינית. לקרן יש התחייבויות בהיקף של 75 מיליון דולר אך בתחילה תשקיע רק כ-10 מיליון דולר.

קינן הצטרף לאינטל קפיטל הודו בתחילת 2003 והיה אחראי על השקעות אינטל בתחום התקשורת והחומרה בהודו. הוא היה בין מקימי תוכנית ההשקעה בשלבים מוקדמים בחברות בהודו וכיום הוא מוביל אותה. לפני כן עבד קינן באינטל קפיטל ישראל בתחומי התקשורת. בעבר מילא מגוון תפקידים ב-3com ובלננט.

לדברי אמיר גל-אור, שותף מנהל בקרן הון הסיכון אי.די.בי אינפיניטי סין, הצטרפותו של קינן לצוות הקרן בסין היא נכס לחברה. גל-אור: "ניסיונו הרב בשוק באסיה לצד הידע הטכנולוגי והעסקי הרב שצבר במשך השנים, חשובים לחברות המבקשות לפעול כיום בסין. מאז שהכרזנו על הקמת הקרן בסין אנו מקבלים פניות רבות להשקעה והצעות לשיתופי פעולה עם חברות ישראליות וסיניות. בזמן הקרוב נוכל להכריז על התקדמות רבה בפעילות של הקרן בסין".

הקרן החדשה מיועדת להשקיע בחברות ישראליות ובחברות הקשורות לישראל, בעיקר מיזמים משותפים סיניים-ישראליים או חברות ישראליות שיפעלו בסין.

הקרן, שטרם ביצעה השקעות, ממוקמת בפארק ההיי-טק הסיני הממוקם במרחק כמה שעות נסיעה משנחאי. בפארק פועלות 1,500 חברות מתוכם כמאה חברות מרשימת פורצ'ן 500. הפארק נבנה בידי ממשלת סינגפור ומנוהל כיום בידי הסינים. הוא נחשב למוביל בהיי-טק בסין.