נאסר על חברת הסיגריות היוונית פאפסטרטוס להפסיק את הסכם ההפצה עם למיט

לטענת למיט, חברת ח. אלישר, שרצתה לשמש כמפיצת סיגריות פרזדנט ואסוס בישראל, הפעילה לחץ על פאפסטרטוס כדי שתבטל את הסכם ההפצה עמה

לבקשת למיט אחזקות הוציא שופט בית המשפט העליון אשר גרוניס צו מניעה זמני, האוסר על חברת הסיגריות היוונית פאפסטרטוס, יצרנית הסיגריות פרזדנט ואסוס, להפיץ את הסיגריות מתוצרתה בישראל שלא באמצעות למיט אחזקות.

העליון הוציא עוד צו עשה זמני, המורה לפאפסטרטוס להמשיך ולקיים את הסכם ההפצה בינה לבין למיט.

לדברי למיט, ביוני 2004 הודיעה לה פאפסטרטוס, כי לא תחדש את הסכם ההפצה עימה, וכי ההסכם יפקע בראשית ינואר 2005. למיט טענה, כי הודעה זו ניתנה לפי דרישתה של חברת הסיגריות השווייצרית פיליפ מוריס, אשר רכשה בשנת 2003 את השליטה בחברה היוונית.

לטענת למיט, באמצעות עוה"ד יוסף בנקל ושמואל גלינקא וזהר גרסטל-שמרלינג, חברת מנשה ח. אלישר, המשווקת הבלעדית של סיגריות מתוצרת פיליפ מוריס בישראל, הפעילה לחץ על האחרונה, כדי שזו תביא לביטול הסכם ההפצה בין החברה היוונית לבין למיט, על רקע רצונה לשמש כמפיצה של הסיגריות פרזדנט ואסוס בישראל.

למיט ערערה על החלטת השופט יהודה זפט, בה נקבע כי בקשתה לסעד זמני תידון ותוכרע רק לאחר שתוגש תשובתן של פאפסטרטוס ופיליפ מוריס. השופט גרוניס השתכנע, כי ההחלטה של השופט זפט מקפחת את זכויותיה של למיט אחזקות. (רע"א 11368/04).