חברת הביטוח מגדל רכשה את קרית הממשלה בראשל"צ ב-45 מיליון דולר

בשלב ראשון מגדל תרכוש את בניין בית משפט השלום, בשטח בנוי של 5,500 מ"ר, ואת בניין משרדי הממשלה הסמוך, בשטח של 3,000 מ"ר

חברת הביטוח מגדל רכשה מחברת הבנייה נידר, שבבעלות הקבלן והיזם יאיר רחמין, את מתחם קרית הממשלה במערב ראשון לציון, הידוע גם בשם קריית הלאום, ב-45 מיליון דולר. כך נודע ל"גלובס".

בשלב ראשון מגדל תרכוש את בניין בית משפט השלום, בשטח בנוי של 5,500 מ"ר, ואת בניין משרדי הממשלה הסמוך, בשטח של 3,000 מ"ר. הבניינים נמצאים ברח' ישראל גלילי, ממערב לתחנה המרכזית החדשה.

בנוסף, מגדל תרכוש כמחצית משטח החניון התת-קרקעי, הבנוי בשלושה מפלסים והמשרת את כלל הבניינים במתחם. מגדל תשלם עבור הנכסים בשלב הראשון 21 מיליון דולר.

בשלב השני, מגדל התחייבה לרכוש שני בניינים נוספים, בשטח כולל של 8,140 מ"ר, לאחר שחברת נידר תבנה ותאכלס אותם בשוכרים המקובלים גם על חברת מגדל.

מגדל התחייבה לרכוש את הבניינים העתידיים בסכום של כ-24 מיליון דולר, תלוי ברמת השוכרים, משך השכירות ומצב השוק בעת האכלוס.

פרויקט קרית הממשלה בראשון-לציון, המשתרע על שטח של 10 דונם, נבנה בשנים האחרונות ותחילת אכלוסו היה בשנת 2001. הקריה ממוקמת מדרום לשכונת המגורים קרית-ראשון.

לדברי מנהל מחלקת הנדל"ן במגדל, איציק יוכלמן, העסקה על שני שלביה מבטאת תשואה נטו של 8.8%. לדבריו, "בסמוך מתוכננים להיבנות איזור תעסוקה, קאנטרי-קלאב, מרכז אמניות ומוזיאונים. בנוסף, הפרויקט בעל נגישות טובה, שכן הוא ממוקם סמוך לכביש ת"א-אשדוד וכן לכביש הרוחב 431 המתוכנן".