מטריקס יישמה מערכת לניהול קשרי הלקוחות בנטוויז'ן בהיקף של 2.5 מיליון שקל

המערכת תטפל בכל המידע והתקשורת עם הלקוחות בפעילות המכירות, התמיכה והשירות ללקוחות השיחות הבינלאומיות

חברת מטריקס סיימה לאחרונה יישום והטמעה של מערכת PeopleSoft CRM במוקד המכירות ושירות הלקוחות של פעילות השיחות הבינלאומיות בחברת נטוויז'ן. מערכת PeopleSoft CRM תטפל בכל המידע והתקשורת עם הלקוחות בפעילות המכירות, התמיכה והשירות ללקוחות השיחות הבינלאומיות.

המערכת מטפלת במרכיבים כגון: הקמת כרטיס הלקוח, ניהול פנית לקוח, תיעוד פניות לקוחות, מכירות ללקוחות ועוד. בנוסף, כוללת המערכת ממשק למערכת הבילינג לניהול כל המידע הקשור בחיובי הלקוחות. היקף הפרוייקט נאמד בכ- 2.5 מיליון שקל.

לדברי אודי אשכנזי, מנהל חטיבת ה- CRM והטלקום במטריקס, פתרון ה- CRM של PeopleSoft מאחד את כל נקודות המגע שבין הארגון ללקוחותיו והנתונים במערכות השונות בזמן אמת. "PeopleSoft CRM מיושמת בארגונים הגדולים והמובילים בעולם. בישראל, PeopleSoft CRM היא מערכת ה- CRM הפופולרית ביותר והיא מיושמת בארגונים דוגמת: בזק, בזק בינלאומי, ברק 013, בזק-כל, הבנק הבינלאומי הראשון, בנק טפחות, 012 קווי זהב, לאומי קארד, מפעל הפיס, חברת החשמל, נייס ועוד".