בארנבוים יכול לחייך: כצפוי לאחר אישור ביהמ"ש, פולגת הודיעה על חלוקת הדיבידנד

בהיקף של 152 מ' ש'; פולגת תקצה למנכ"ל בגיר, עופר גלבוע, 550 אלף אופציות של החברה עם הנפקתה הציבורית בבורסה

לאחר אישור בית המשפט הודיעה הבוקר חברת פולגת , שבשליטת צביקה בארנבוים, כי תחלק דיבידנד בסך 152 מיליון שקל. יום האקס נקבע ל-11 באפריל ויום החלוקה ל-25 באפריל. אישור בית המשפט לחלוקת הדיבידנד נדרש משום שמדובר בחלוקה שאינה עומדת במבחן הרווח.

נזכיר כי, לאחר ההחלטה על חלוקת הדיבידנד, פנו 140 עובדי בגיר לבית המשפט בבקשה שלא לאשר חלוקת הדיבידנד בפולגת, וזאת עד להבטחת עתודת הפיצויים לעובדים. בצעד יוצא דופן החליטו הנהלות פולגת ובגיר, באופן חד צדדי, להעמיד בטחונות מלאים בקשר עם דרישת עובדי פולגת טקסטיל ובגיר להשלמת עתודות הפיצויים שלהם.

מנכ"ל בגיר עופר גלבוע, הודיע עוד כי בגין ביצועי החברה בשנת 2004 תחלק בגיר לעובדיה בונוסים שנתיים הגבוהים מהיקף הדרישה של העובדים להשלמת עתודת הפיצויים, העומדת כיום על כ-1.5 מיליון דולר.

לפני כחודש דיווחה פולגת כי הגיעה להסכם הפרדת כוחות עם משפחת בשאר, שותפתה בחברת גוני פולגת. על פי ההסכם, תרכוש פולגת את חברת פולגת טקסטיל, העוסקת בייצור בדי איכות מצמר ואשר מעסיקה כ-475 עובדים, בתמורה לכ-675 אלף דולר, מידיה של חברת גוני פולגת. בהנפקת מניות ואג"חים לציבור. הסכם ההיפרדות בין משפחת באשר לבין פולגת, בא על רקע היערכותה של פולגת להנפקתה של חברת הבת, בגיר, בבורסה של תל אביב.

כמו כן, פולגת הודיעה היום כי דירקטוריון החברה הקצה 550 אלף אופציות של חברת בגיר למנכ"ל החברה, עופר גלבוע, בתנאים שיצועו לעובדי החברה עם הנפקתה הציבורית במהלך חודש אפריל 2005.

היקף ההשקעה של המנכ"ל בהנפקה יסתכם בכ-6 מיליון שקל. בגיר כבר הגישה לרשות ני"ע טיוטת תשקיף לקראת הנפקתה הצפויה בבורסה והיא צפויה לגייס בהנפקה ציבורית כ-100 מיליון שקל.