מטאלינק מעדכנת אזהרת הרווח: צופה הכנסות של כ-3 מיליון דולר ברבעון הראשון

מועצת המנהלים של החברה אישרה תוכנית BuyBack בסכום של עד 10 מיליון דולר

חברת מטאלינק המספקת פתרונות סיליקון לתקשורת נייחת וניידת בפס רחב הודיעה היום לפני תחילת המסחר בוול-סטריט על עדכון אזהרת הרווח שלה לרבעון הראשון של 2005 ועל תוכנית Buy Back של מניותיה. ביום ו' נסגרה המניה במחיר של כ-4.17 דולר, המשקף לחברה שווי של כ-84.13 מיליון דולר.

בהמשך להודעה שפירסמה ב-24 במרץ, הודיעה היום הנהלת מטאלינק כי היא צופה שהכנסותיה ברבעון הראשון של 2005 יסתכמו בכ-3 מיליון דולר. הדו"חות הכספיים של החברה יפורסמו ב-27 באפריל.

בנוסף הודיעה מטאלינק כי מועצת המנהלים שלה אישרה תוכנית רכישת מניות של החברה (Buy Back) בסכום של עד 10 מיליון דולר. המניות ירכשו בשוק, בהתאם לתנאי השוק ולאישורי מועצת המנהלים בעת הרכישה.

שני האנליסטים שמסקרים את החברה העריכו שברבעון הראשון של 2005 תציג מטאלינק הפסד נקי של 18 סנט למניה. קונצנזוס האנליסטים צפה שהכנסות החברה ברבעון הראשון יסתכמו בכ-6.6 מיליון דולר.

מטאלינק מספקת שבבים שמאפשרים להעביר תקשורת בפס רחב על גבי חוטי נחושת. השוק העיקרי לשבבי ה-VDSL ולשבבי ה-SHDSL של החברה נמצא במזרח הרחוק. עיקר הביקוש לשבבי SHDSL, למשל, מגיע מסין ומטיוואן. לאור העובדה שלמטאלינק יש תלות גבוהה מאוד בתנודות בשווקים אלה, כל הקטנת ביקושים נקודתית מביאה איתה ירידה משמעותית בהכנסות הרבעוניות.

עם פרסום ההודעה המוקדמת על אזהרת הרווח לפני כשבוע וחצי אמר צבי שוכמן, יו"ר ומנכ"ל מטאלינק, כי "חלק הארי של ההכנסות נסגר בדרך כלל ממש בסיום הרבעון ולכן אין החברה יכולה לספק מספרים מדויקים. אבל כבר כעת ברור לנו שמספר הזמנות מלקוחות באסיה לשבבים שלנו נדחו קדימה. לאור זאת, נציג תוצאות שיהיו נמוכות מן התחזיות שהצגנו ברבעון הקודם".