הגברים האמיתיים מאחורי ערוץ אגו

אגו, הערוץ הגברי של הכבלים, מנוהל על ידי שבע נשים שקובעות את סדר היום, וטוענות שזה לא רק אירוטיקה

את סדר היום של ערוץ הגברים בכבלים, ערוץ "אגו" מבית ענני תקשורת, מס' 35 בשלט שלכם, קובעת קבוצה של נשים עורכות, מנהלות וקנייניות, בראשותה של טלי פינק. לפני כשלוש שנים הוא עלה לאוויר, מלווה בסיסמה "אגו: ערוץ לספר לחבר'ה". אם חשבנו שמדובר בכיסוי אלגנטי לעיסוק בסקס בלבד, הרי שהיום מורכב לוח השידורים של אגו משלוש רצועות תוכן.

"זה לא ערוץ אירוטיקה", מסבירה פינק, מנהלת הערוץ. "האג'נדה של אגו היא דברים שגברים אוהבים, עם נגיעה אישית נשית. הקטע של הסקס תופס שליש מעולם התוכן של הערוץ, והוא נקרא 'רצועת הריגושים'. שתי רצועות השידור האחרות הן בתחומי רכב ואקשן".

"אנחנו באים ממקום של יצירת דיאלוג בריא ויעיל, ולא מסרס ומדכא", מסבירה הדר קצהנדל, מנהלת מחלקת הפרומו.

את הריגושים מייצגות בלוח השידורים תוכניות מז'אנר "הסקס הגרוע בחיי": רגעים מביכים, דייטים מהגיהנום, ושטויות שהתחילו בשירותים והסתיימו בחדר-מיון; תוכניות ריאליטי בסגנון "כוכב הפורנו הבא"; מגזין "פיפ שואו", שעורך לצופיו היכרות עם הפאבים, המועדונים והאירועים הכי מוזרים בעולם, כמו מלון סאדו-מאזו, אולימפיאדה בעירום ושלל דוגמניות חושניות. את רצועת הרכב מאכלסות תוכניות כמו "עשור של הרס", תוכנית המביאה קטעי תאונות ממירוצי מכוניות ואופנועים ברחבי העולם.

ברצועת האקשן רוקח הערוץ תפריט משולב של ספורט ושל אלימות: "נולדו למשחק", לדוגמה, היא תוכנית הסוקרת את אגדות הכדורגל הגדולות, כמו רונלדו, בקהאם ופלה ("נולדתי לכדורגל, כמו שבטהובן נולד למוסיקה"); תוכנית הפעלולים המסוכנים "אל תנסו את זה!"; תוכניות בושידו, וסרטי קאלט קונג-פו בעיבוד קצבי לשנות האלפיים.

פינק: "אנחנו מחפשות את הדברים המתובלים יותר ונחשפות לתכנים קיצוניים. במשרד לפעמים אני צופה בחומרים שאני מקבלת מחו"ל ואנשים שעוברים בחוץ שומעים פתאום גניחה ותוהים מה כבר אני עושה שם. זאת העבודה שלי".

* אחרי כשלוש שנים בעבודה הזאת, את "חושבת כמו גבר"?

פינק: "אני אישה שמכירה גברים ואני חושבת שאני יודעת מה גברים אוהבים".

(הכתבה המלאה מתפרסמת בגיליון "ליידי גלובס" המופץ בימים אלה).