מפעל הפיס משיק הגרלה חדשה, "הגרלת לוטו ספיישל", בה יעמוד הפרס הראשון על 30 מיליון שקל. ההגרלה, שתיערך במתכונת הגרלת הלוטו, תתקיים יומיים לפני ליל הסדר, בנוסף להגרלות הלוטו השוטפות.
ההגרלה תלווה בקמפיין פרסום וקד"מ, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי & ורשבסקי, שיעלה בטלוויזיה, ברדיו, באינטרנט ובעיתונות הכתובה בעלות של 2 מיליון שקל. הקמפיין ימשיך פעילות קמפיין הלוטו החדש שעלה לאוויר לפני כחודש, ובו מתואר רגע גילוי הזכייה המלווה בצעקות שמחה והתרגשות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.