מפעל הפיס משקיע 2 מיליון שקל בקמפיין ל"הגרלת לוטו ספיישל"

מפעל הפיס משיק הגרלה חדשה, "הגרלת לוטו ספיישל", בה יעמוד הפרס הראשון על 30 מיליון שקל. ההגרלה, שתיערך במתכונת הגרלת הלוטו, תתקיים יומיים לפני ליל הסדר, בנוסף להגרלות הלוטו השוטפות.

ההגרלה תלווה בקמפיין פרסום וקד"מ, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי & ורשבסקי, שיעלה בטלוויזיה, ברדיו, באינטרנט ובעיתונות הכתובה בעלות של 2 מיליון שקל. הקמפיין ימשיך פעילות קמפיין הלוטו החדש שעלה לאוויר לפני כחודש, ובו מתואר רגע גילוי הזכייה המלווה בצעקות שמחה והתרגשות.