מלצ'ט-שינקין: עוברים לשיווק הדירות הגדולות, ב-5,500 ד' למ"ר

פרויקט מלצ'ט-שינקין, שהוקם במקום בית דבר ההיסטורי, נכנס לשלבי השיווק האחרונים. בפרויקט, שנבנה ע"י החברות אמריקה-ישראל להשקעות (75%) ודניה-סיבוס (25%), נמכרו עד היום 64 דירות ב-24 מיליון דולר. הצפי הוא לסיים את מכירת הפרויקט, הכולל 99 דירות, לקראת סוף השנה, בתמורה כוללת של 42 מיליון דולר.

עד כה מכרו היזמים את הדירות הקטנות בפרויקט, ומעתה יחלו בקמפיין שיווק ל-13 דירות הממוקמות בקומות העליונות. הדירות העליונות, בשטח של 125-200 מ"ר, ישווקו במחיר של 675 אלף דולר עד 1.2 מיליון דולר, המהווים בממוצע 5,500 דולר למ"ר.

שיווק הפרויקט, המופקד בידי חברת אמבסדור, מוגדר כהצלחה בייחוד כאשר בוחנים פרויקטים דומים בסביבת הפרויקט, המתקשים בשיווק הדירות. בנוסף לדירות המגורים, לבניין קומת קרקע מסחרית בת 1,000 מ"ר המשווקת ע"י אנגלו סכסון. עד כה הושכרה מרבית הקומה, לפי 65 דולר למ"ר לחודש.

הפרויקט תוכנן ע"י משרד האדריכלים של צבי גבאי, ומלווה פיננסית ע"י בנק מרכנתיל דיסקונט. אמריקה-ישראל להשקעות נמצאת בשליטת שמשון הראל ודני מריאן. דניה-סיבוס, מקבוצת אפריקה ישראל, היא הקבלן המבצע בפרויקט, ומעורבת כיום בביצוע של כ-2,300 דירות ברחבי הארץ.