בוטל בהסכמה צו עיכוב יציאה מן הארץ נגד שמואל רובננקו

זאת, כנגד הפקדת ערבות בנקאית אוטונומית בסך 180 אלף דולר לפקודת המנהל המיוחד לנכסיו של רובננקו

בית המשפט המחוזי בת"א ביטל בהסכמה את צו עיכוב היציאה מן הארץ נגד שמואל רובננקו עד ל-31 באוקטובר 2005.

על-פי הסכמת הצדדים, צו עיכוב היציאה מן הארץ, יבוטל כנגד הפקדת ערבות בנקאית אוטונומית בסך 180 אלף דולר לפקודת המנהל המיוחד לנכסיו של שמואל רובננקו.

תוקף הערבות יהיה עד ל-30 בנובמבר השנה. היה ורובננקו לא יגיעו לישראל תוך שבוע ממועד הדרישה או לא יתייצב לחקירה אצל המנהל המיוחד או הכנ"ר ו/או בפני בית המשפט, תחולט הערבות הבנקאית.

עוד הוסכם, כי זימונו של רובננקו לארץ על-ידי המנהל המיוחד לא יעלה על שהות בת תקופה של 15 ימים וכי על רובננקו לשתף פעולה עם המנהל המיוחד מלהתייצב לחקירה או למסירת פרטים על-פי הוראתו או הוראת הכנ"ר.

ציפורה רובננקו ביקשה בעבר, מבית המשפט באמצעות בא כוחה, רמי בובליל להורות על ביטול צו עיכוב היציאה מן הארץ נגד בעלה ולהשאיר את כניסתו ויציאתו ללא הגבלה, הקשורה בדרך כלשהי בפעילותו בקבוצת רובננקו. וזאת על מנת לסייע למנהל המיוחד על נכסיו, עו"ד יוסף מולאור, באיתור נכסים וכספים שיהיו לתועלת הנושים ולאפשר גם את הידוק ואיחוד משפחת רובננקו.

בפנייה לבית המשפט נאמר, כי רובננקו החליט לעבוד בחו"ל בייעוץ לגורמים שונים ובשכר חודשי של 3,000 דולר. מדי חודש, הוא יוכל להעביר לקופת הנושים סך של 1,000 דולר עד לגיבוש הסדר נושים מסודר בנוסף לסכום שצבר עד כה של 5,000 דולר. (פש"ר 2129/03).