מנכ"ל חברת הקרנות של מנורה גאון שמעון שגב פורש מתפקידו

שגב כיהן כמנכ"ל מנורה גאון קרנות נאמנות במהלך 5 השנים האחרונות, כאשר בשלוש השנים האחרונות שימש גם כמשנה למנכ"ל בית ההשקעות

שמעון שגב, מנכ"ל חברת הקרנות של בית ההשקעות מנורה גאון הודיע על פרישה מתפקידו כמנכ"ל החברה.

שגב כיהן כמנכ"ל מנורה גאון קרנות נאמנות במהלך 5 השנים האחרונות, כאשר בשלוש השנים האחרונות שימש גם כמשנה למנכ"ל בית ההשקעות.

בתקופת כהונתו נבנתה חברת הקרנות תוך פריסה על כל אפיקי ההשקעה בשוק ההון במטרה לתת פתרון הולם לכל מצב שוק ולכל משקיע.

תחת הנהלתו של שגב, צמח היקף הנכסים המנוהלים על ידי החברה מכ - 180 מליון שקל ל- 570 מליון שקל , וכיום מנהלת החברה 19 קרנות. החברה נמצאת בקבוצת הברוקרים הפרטיים הגדולים המנהלים נכסים בשווי העולה על חצי מיליארד שקל .

בתקופתו של שגב חברת הקרנות של מנורה גאון פיתחה מודל השקעות ייחודי וראשוני לשעתו של קרנות אינדקס טהורות בתחומי הקרנות המנייתיות, וקרנות ממוקדות אפיק השקעה אחד בלבד בתחומים הסולידיים, מודל המאפשר ליועצי ההשקעות ולמשקיעים המתוחכמים לנצל את היתרונות הגדולים של קרנות הנאמנות בניהול תיקי ההשקעות שלהם .

שגב החל את דרכו בשוק ההון בתחילת שנת 1990 בחברת אופק ני"ע והשקעות ובה מילא שורת תפקידי ניהול: בתפקידו הראשון כיהן כמנהל תיקי השקעות באופק. לאחר כ 3 שנים כבר ניהל את אחד מסניפיה ולאחר מכן כיהן כמנהל המקצועי של החברה. בתפקידו האחרון באופק ניהל את חטיבת "התאגידים והמוסדיים".

שגב בוחן בימים אלה מספר הצעות, חלקן מחוץ לשוק ההון אולם החלטה על המשך דרכו תתקבל לאחר שישוב מהחופשה אליה הוא יוצא בימים אלה.