גם לשווק נדל"ן במזרח אירופה לא קל: נאנט דחתה הנפקה

החברה שבשליטת אולימפיה ולוינשטין תנסה להנפיק במהלך יוני; תכננה לגייס 60 מ' ש' לפי שווי של 250 מ' ש'

הנפקת אקוויטי נוספת של חברה מסדר גודל קטן עד בינוני שילמה את מחיר הסלקטיביות שחזרה לשוק ההנפקות. לרוקטס, אירוקה, נוימן ואבגול, שהודיעו על דחיה/ביטול הנפקת מניות ראשונה לציבור, הצטרפה גם חברת נאנט, הפועלת בתחום הנדל"ן במזרח אירופה, והנשלטת בידי חברות הבנייה אולימפיה ולוינשטין . כך נודע ל"גלובס". בשלב זה, נדחתה ההנפקה במספר שבועות והיא מתוכננת להתבצע במהלך יוני, על בסיס דו"חות הרבעון הראשון של 2005.

נאנט מתכננת ומבצעת 10 פרויקטים למגורים בוורשה ובבודפשט, בהיקף כולל של כ-5,000 יח"ד. החברה תכננה לגייס 50 מיליון שקל, לפי שווי של כ-130 מיליון שקל לפני הכסף (זאת לאחר הפחתה מהותית, של כ-50% בשווי, בעקבות ההרעה בתנאי השוק). חתמי ההנפקה המתוכננת הם פועלים-אי.בי.אי וגמול.

נאנט פועלת במזרח אירופה משנת 2001. החברה הוקמה על ידי אולימפיה, שבשליטת אוסקר כצנלסון, המחזיקה 41.7% ממניותיה, ובדצמבר 2004 הוקצו שליש ממניותיה ללוינשטיין, שבשליטת שאול לוטן, כנגד השקעה של 6.4 מיליון דולר והלוואת בעלים בסך של 750 אלף דולר. יתרת מניות נאנט מוחזקות בידי משקיעים זרים. להערכת החברה, בהונגריה היא ממוצבת בין שלוש החברות המובילות בענף הנדל"ן למגורים, ואילו בפולין היא ממוצבת בעשירייה הראשונה.