גזית-גלוב נכנסת לתחום המרכזים המסחריים בישראל: משקיעה כ-185 מ' ש' בראשל"צ

המרכז המסחרי מושכר במלואו * במבנה המשרדים מושכרים רק 50% מהמשרדים

גזית גלוב הודיעה היום על השקעה במרכז רוטשילד בראשון לציון. השקעה זו מהווה כניסה ראשונה של הקבוצה לתחום המרכזים המסחריים בישראל.

ההשקעה בוצעה באמצעות חברת גזית-גלוב ישראל (פיתוח) בע"מ, חברת בת (85%), אשר עוסקת ברכישה, פיתוח וניהול של נכסים מסחריים בישראל.

גזית-גלוב ישראל מנוהלת ע"י רונן אשכנזי (שגם מחזיק ביתרת מניותיה). אשכנזי אמר היום: "מרכז רוטשילד הינו מרכז מסחרי איכותי הממוקם במשולש הנוצר על ידי שלושת הרחובות המרכזיים בראשון לציון, בסמיכות להיכל התרבות העירוני ולבית העירייה החדש, כאשר במרחק הליכה מתגוררים עשרות אלפי תושבים. אני בהחלט נלהב מהעובדה שזהו המרכז המסחרי הראשון שיהיה בבעלותנו ובניהולנו בישראל".

מרכז רוטשילד ממוקם במרכז העיר ראשון לציון בצמוד להיכל התרבות העירוני ובמרחק הליכה ממתחם העירייה. המרכז כולל שטח מסחרי של כ- 12,000 מ"ר בשלושה מפלסים, מעליהם חניון לכ- 450 מקומות חניה ומעליו מבנה משרדים בשטח של כ- 4,000 מ"ר. בנוסף קיימות בפרוייקט זכויות בניה לשטחי משרדים נוספים.

המרכז המסחרי מושכר במלואו ומבנה המשרדים מושכר רק בחלקו (כ-50%). המרכז מעוגן בסניף של סופרפארם, בתי קולנוע של גלובוס גרופ, ומכון כושר של רשת הולמס פלייס הצפוי להפתח במהלך השנה. שוכרים נוספים במרכז הינם קסטרו, פוקס, גולף, הוניגמן, ובית הקפה ארומה.

ההשקעה במרכז מסתכמת בכ- 185 מיליון שקל (לרבות הוצאות עסקה) וממומנת ממקורותיה העצמיים של החברה. עם השלמת העסקה, תחזיק החברה בלמעלה מ- 99% ממניות החברה המחזיקה במרכז, והיא צפויה לתשואה שנתית של כ- 9% על ההשקעה. להערכת הנהלת החברה ניתן לבצע בנכס השקעות נוספות אשר יביאו להשבחתו ולמיקסום זכויות הבניה בו ושוויו.