דירקטוריון ריבוע הזמן אישר המיזוג עם דטא ג'י.סי.אי

לפי ההסכם שנחתם: דטא ג'י.סי.אי תיצוק פעילותה לתוך ריבוע הזמן תקבל בתמורה 90% ממניות ריבוע הזמן

ריבוע הזמן , שבשליטת יורם זיו, המשמש יו"ר החברה, ואסאי ואן מואר הבלגי, הודיעה היום כי דירקטוריון החברה אישר המיזוג עם יבואנית השבבים של חברת סמסונג, חברת דטא ג'י.סי.אי שבשליטת ניסקו פרויקטים (55%) ואיש העסקים אושר אלרון (45%).

על פי ההסכם דטא ג'י.סי.אי תיצוק את פעילותה לתוך ריבוע הזמן שנסחרת בבורסה לפי שווי של 2.2 מיליון דולר ותקבל בתמורה 90% ממניות ריבוע הזמן וכ-90% מהאופציות לחברה.

כפי שפורסם כבר במארס, בעלי המניות של ריבוע הזמן יקבלו 7.5% מהחברה המאוחדת ו-100 אלף דולר במזומן בהתאם להערכות שווי שתבצענה שתי החברות.

דטא ג'י.סי.אי חתמה את שנת 2004 ברווח של 2.5 מיליון דולר על הכנסות של 62 מיליון דולר. החברה משמשת כנציגה בלעדית של סמסונג בישראל וכ-80% ממכירותיה אשתקד התבססו על פעילות זו.

ריבוע הזמן פועלת כיום תחת הערת עסק חי. בתקופה האחרונה חיפשו בעלי המניות של ריבוע הזמן גוף שאיתו יוכלו להתמזג. החברה הוקמה ב-96' בידי אריק הרץ, יוצא רפא"ל ותדיראן, ונוהלה עד היום בידי ישראל שקד. החברה עוסקת בפיתוח מוצרים מבוקרי תדר - רכיבים אלקטרוניים שעם הפעלתם על ידי חיבור למתח או לזרם חשמלי מתקבלת תפוקה בצורת גל חשמלי. מוצרים אלה מפקחים על הכרטיסים המורכבים בכניסות השונות של רשתות מידע, ותפקידם לקבוע את העיתוי והקצב של הכניסה וזרימת המידע ברשת.

נציין כי השלמת העיסקה תלויה באישור האסיפה הכללית של בעלי המניות בחברה.