חקשורי וצ'רני: נחתם ההסכם למכירת 50% ממניות רשת קלאב הוטל ב-144 מיליון דולר

ההסכם אמור להביא לסיומו את הסכסוך הממושך בין חקשורי לבין משה בובליל, המחזיק ביתרת המניות בקבוצה; בובליל סירב להגיב על העיסקה

ניסן חקשורי וליאון צ'רני הודיעו היום, כי חתמו על הסכם לפיו ירכוש צ'רני את חלקו של חקשורי בקבוצת קלאב הוטל. מדובר ב-50% ממניות הקבוצה, וצ'רני ישלם תמורתן 144 מיליון דולר. ההסכם נחתם במשרד עורכי הדין חיים צדוק.

ההסכם אמור להביא לסיומו את הסכסוך הממושך בין חקשורי לבין משה בובליל, המחזיק ביתרת המניות בקבוצה. קלאב הוטל כוללת את המלונות הנושאים שם זה בטבריה ובאילת, 36% ממניות קזינו לוטראקי ביוון, עסקי נדל"ן ומסחר ושליטה בחברות הבורסאיות פזחן וצמיחה.

בפני בובליל ניצבות כעת שלוש אפשרויות: לנצל את זכות הסירוב ולרכוש בעצמו את חלקו של חקשורי באותו מחיר (במקרה כזה, יהיה צ'רני זכאי ל-3% מתמורת המכירה, שהם 4.3 מיליון דולר); לנצל את זכות ההצטרפות ולמכור לצ'רני את מניותיו שלו באותו מחיר; או לא לעשות דבר ולקבל את צ'רני כשותף במקומו של חקשורי.

בובליל סירב להגיב על העיסקה. גורמים מקורבים לקלאב הוטל אמרו, כי בובליל שוהה בחופשה בחו"ל ולא קיבל לידיו שום מסמך שהופץ לתקשורת. בעבר אמרו המקורבים, כי בובליל יחליט על מהלכיו רק לאחר שהעיסקה תהיה סופית. בשלב זה, הוקצבו לצ'רני עד 180 יום לצורך עריכת בדיקת נאותות.