תביעה בסך 800 אלף שקל נגד מגדל שוקי הון ונפתלי מנדלוביץ'

התובע טוען כי הנתבעים, שניהלו את תיק ההשקעות שלו, הגדילו את רמת הסיכון בתיק מבלי ליידע אותו, דבר שהוריד את שוויו מ-1.5 מיליון ש' ל-143,511 ש'

יצחק לוי, גמלאי של חברת בזק, הגיש לבית המשפט השלום בת"א תביעה בסך 790 אלף שקל נגד מגדל שוקי הון (1965) ונפתלי מנדלוביץ', מומחה להשקעות בשוק ההון.

בתביעה נאמר, כי תיק ההשקעות של התובע התנהל אצל מגדל שוקי ההון ומנדלוביץ', ששימש במועדים הרלוונטיים לתביעה בין היתר כמנהל מכללת ביזפורטל ללימודי שוק ההון, שימש כיועץ ומנהל תיק ההשקעות.

התובע טוען באמצעות עו"ד יוסי כ"ץ, כי יש לחייב את הנתבעים במלוא האחריות לירידת ערך ההשקעה, דבר שהביא לכך שכל חסכונות חייו ירדו לטמיון.

לטענת התובע, הפעולות שביצע מנדלוביץ' בחשבונו נועדו למען האינטרסים האישיים שלו, ובניגוד לעקרונות היסוד הבסיסיים ביותר בניהול תיק השקעות. דבר שהביא להגדלת רמת הסיכון הגלומה בתיק. כל זאת מבלי ליידע את התובע או לקבל את אישורו לעסקאות אלו, ותוך כדי עצימת עין מצידה מגדל שוקי הון (לשעבר החברה המרכזית לני"ע).

לטענתו, בעקבות הפעולות שביצע מנדלוביץ' בתיק ההשקעות שלו, ירד שוויו של התיק מ-1.5 מיליון שקל (נכון לפברואר 2000) ל-143,511 שקל (נכון ליוני 2002).

טרם הוגש כתב הגנה. (ת.א 34709/05).