ההסתדרות דורשת משרי האוצר והתחבורה למנות שני עובדים בדירקטוריון הרכבת. בעתירה שהגישה לבג"ץ באמצעות עורכות-הדין רוית שחמון ומירי מלכי, טוענת ההסתדרות כי מינוי דירקטורים אלה נדרש בחוק, שכן הרכבת היא חברה ממשלתית.
לדברי ההסתדרות, כבר בחודש מארס 2005 אישר שר התחבורה מאיר שטרית להגדיל את מספר חברי הדירקטוריון ברכבת על מנת לאפשר את מינויים של שני הדירקטורים מטעם העובדים.
עם זאת, למרות מספר פניות אל השרים ואל מנכ"ל רשות החברות הממשלתיות עד היום לא מונו הדירקטורים. ההסתדרות אומרת כי השרים נמנעים מהפעלת סמכות חובה, וזאת ללא הצדקה עניינית ובאורך שרירותי. (בג"ץ 6244/05).
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.