פיצה האט יוצאת בקמפיין ל"פסטה האט"

רשת פיצה האט יוצאת בקמפיין בטלוויזיה באמצעות משרד שטרית מדיה גרופ (SMG), לרגל השקת סידרת מוצרים חדשה בתחום הפסטות, תחת שם המותג "פסטה האט".

הפסטה כוללת שני סוגים: ספגטי ופנה ושישה טעמים שונים - על בסיס עגבניות, פסטות פיקנטיות, פסטות על בסיס שמנת ועוד. הקמפיין, בהיקף של כ-400 אלף דולר, כולל סרטון טלוויזיה המבוסס על תצלומי תקריב של האוכל תוך כדי הכנתו.

פיתוח ליין הפסטות לווה בייעוצו של השף גיל חיים, פעם השף והבעלים של המסעדה "ספגטים", והיום מחברת יוניליוור ישראל.