מותג הקוסמטיקה הבינלאומי גרנייה יוצא בימים אלה בקמפיין פרסום ישראלי לסדרת צבעי השיער קולור נטורלס, בכיכובה של הזמרת והשחקנית שרון חזיז.
זו הפעם הראשונה שקונצרן לוריאל העולמי, חברת האם של המותג גרנייה, נוקטת באסטרטגיה של שגרירה מקומית למותגים הבינלאומיים של החברה.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אריאלי-פובליסיס, כולל סרטון טלוויזיה ומודעות בעיתונות הנשים, תחת הסיסמה: "צבעים עזים לשיער מטופח".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.