סופרפארם - הרשת הקמעונאית היחידה שתפיץ מכשירים המותאמים לרשת פרטנר-אורנג'

תפתח בסניפיה מחלקות לפיתוח סרטי צילום של קודאק

סופרפארם תהיה הרשת הקמעונאית הראשונה (והיחידה בשלב זה) שתמכור את מכשירי "אורנג'" של פרטנר, לפחות עד ינואר. הרשת תהיה מפיצה ומשווקת מרכזית של 4 סוגי מכשירים שונים. על כך נמסר היום (ב') ע"י ראשי סופרפארם, החוגגת 20 שנה להיווסדה.

עוד נמסר, כי בקרוב תפתח סופרפארם מחלקות לפיתוח סרטי צילום תוך 48 שעות, באמצעות קודאק, במחירים תחרותיים. המחלקה תפעל בשיטת השירות העצמי.

מנכ"ל סופרפארם, ליאור רייטבלט, מסר כי הרשת תסיים את 98' במחזור מכירות של למעלה מ-1.1 מיליארד שקל. לדבריו, למרות המיתון נרשם גידול ריאלי של %5.7 במכירות בחנויות זהות. סופרפארם מונה כיום 67 סניפים. להערכת רייטבלט, צפוי מחזור המכירות בשנת 2000 להגיע למחזור של כ-1.5 מיליארד שקל ו-100 סניפים. ברשת כ-3,500 עובדים, מהם 285 רוקחים.

לרגל חגיגות ה-20 לסופרפארם הגיעו ארצה ליריד הקניות החגיגי של הרשת אורחים מחברות רב לאומיות, בהן: קלרינס, לנקום, ג'ונסון אנד ג'ונסון, פרוקטר אנד גמבל, לוריאל, וולה הנקל ועוד. כן הגיעה משלחת בכירים מרשת "שופרס דראג מארט", שהיא רשת הדראגסטורס הגדולה בקנדה. הרשת הוקמה ע"י מורי קופלר, שייסד את קבוצת קופלר ישראל, השותפה גם ברשת אופיס דיפו, טויס אר אס, בלוקבסטר וסופר פארם