סניפים נוספים לננדוס

"ננדוס צ'יקנלנד", רשת מוצרי עוף פורטוגזי על האש עם פירי פירי, תרחיב את פעילותה. עד סוף שנת 99' יהיו לרשת 12 סניפים, כשכיום יש לרשת 5 סניפים. בחודש הבא ייפתח סניף חדש ברמת גן, ובחודשים הקרובים ייפתחו סניף (שלישי) בחיפה, וסניף נוסף בהרצליה פיתוח. עלות הקמת סניף נאמדת בכ-300 אלף דולר. על כך מסר מנהל הרשת, דניאל ברוזין, אשר ייצג את הרשת בכנס בינלאומי של רשתות מזון מהיר שהתקיים בשבוע שעבר בשיקגו.

"ננדוס צ'יקנלנד" היא רשת מסעדות בינלאומית למזון מהיר, המתמחה בעוף על האש בתבלון פורטוגזי מסורתי. מקור הרשת הוא בדרא"פ. הרשת קיימת כ-10 שנים ולה כ-200 סניפים בדרום אפריקה, פורטוגל, אוסטרליה, קנדה, אנגליה וישראל. ברוזין מסר כי הרשת העולמית, שמחזורה השנתי מגיע לכ-100 מיליון דולר, נמצאת עתה בתנופה, וכי לאחרונה נפתח סניף ננדוס חדש במלזיה. בלונדון יגיע מספר הסניפים השנה ל-25, ובאוסטרליה ל-40.

סידס תפיץ את סוללות ורטא וסירטי צילום אגפא יבואנית הממתקים וחטיפי השוקולד, חברת סידס, קיבלה את הפצת סוללות ורטא וסרטי הצילום של אגפא לרשתות המזון. המוצרים, המיובאים ע"י גטר, משווקים ע"י סידס לרשתות השיווק, הפארמים ולקוחות פרטיים בשוק המזון. ההפצה הועברה מפידן סחר.

זו הפעם הראשונה שסידס מפיצה מוצרים שאינם מזון. סידס היא יבואנית ומשווקת ממתקי מרס, פיליפ מוריס, טובלרון, קוט דור, מילקה, מזון בע"ח וויסקיז ופדיגרי, תבלינים של מקורמיק, מוצרי מאפה של בלזן וסוכריות מסוגים שונים. החברה מייבאת ומשווקת חטיפי גלידה של מרס.

מנכ"ל סידס, דני סידס, אמר ל"גלובס" כי אין בהחלטה זו משום מגמה גורפת של מעבר להיות פלטפורמת הפצה למוצרי לא מזון.

זהבה דבר