מחלקת עסקים

מי מחזר אחרי יו"ר טבע, אלי הורביץ * מי מונה למנהל פעילות המכירות של ג'ון ברייס הדרכה * ומי התנפל על מנכ"ל מגזין "טיים-אאוט", יובל סיגלר

לופוליאנסקי מחזר

* ראש עיריית ירושלים, אורי לופוליאנסקי, קורא ליו"ר טבע, אלי הורביץ, להקים את הנהלת טבע בירושלים. לופוליאנסקי פנה להורביץ במכתב בו בירך אותו עם רכישת חברת איווקס האמריקנית ושיבח, "מדובר בצעד גדול לא רק לחברת טבע ועובדיה אלא למשק הישראלי בכלל". לופוליאנסקי ציין במכתב, כי החוכמה היא לא רק ליצור מוצר מבריק ולמכור אותו מיד עם ההצלחה, וכי הוא רואה חשיבות רבה יותר לתחזוק מפעל מצליח והרחבתו לשווקים נוספים ולמוצרים נוספים כפי שעשתה טבע. "חברות בינלאומיות רבות כבר גילו את יתרונה של העיר ירושלים", כתב ראש העיר, "אנחנו כעירייה נשמח לעזור באיתור שטח מתאים וכן בהקמה מהירה של מרכז שכזה עם כל האמצעים הנלווים הדרושים להקמתו. מיקומו בין החממה הטכנולוגית, המרכז הרפואי הדסה והאוניברסיטה העברית יהווה קו מפרה נוסף למפעל". לופוליאנסקי הוסיף, "אשמח להיות שגריר של רצון טוב" בממשלה המחויבת לדבריו להעניק הטבות ומענקים לא רק לחברות זרות אלא גם לטבע אם תבחר להקים בירושלים מרכז עולמי. (אורית בר-גיל)

סיגלר מותקף?

* מגזין הבידור "טיים-אאוט" תובע בבימ"ש השלום בת"א צו מניעה ו-750 אלף שקל (לצורכי אגרה) מחברת הוכמן-שכטר עידן חדש בתיירות, וממנהלה אריה שכטר, בטענה לשימוש בסימן המסחר שלו. לטענתו, באמצעות עו"ד גד אזור, הנתבעים הפיקו אירוע באילת לעובדי רפא"ל, בכותרת "סופשבוע טיים-אאוט", וכן מגזינים, אתר אינטרנט ושורה של מוצרים נלווים עם המותג. עוד נטען כי שכטר התנפל על מנכ"ל המגזין, יובל סיגלר, בפגישה ביניהם, ונקט אלימות, קללות ואיומים כלפי אנשיו. הוא מבקש צו מניעה קבוע, האוסר על הנתבעים שימוש בשם, וכן פיצוי בגין נזקיו. טרם הוגש כתב הגנה. (יצחק דנון)

יוחאי ושחק מתמנים

* נסים יוחאי מונה למנכ"ל חברת הבלדרות אביב שיגור, בשליטתו של אליעזר פישמן (מבעלי "גלובס"). יוחאי שימש עד לאחרונה בתפקיד בכיר במטה האירופי בבלגיה של חברת DHL, והוא יחליף בתפקיד את תא"ל (במיל') דורון יזרעאלי, שמסיים קדנציה של שש שנים בתפקיד מנכ"ל אביב שיגור.

* יגאל שחק, מנכ"ל נטברייס ובלו אדיוקשיין, מונה למנהל פעילות המכירות של ג'ון ברייס הדרכה - חטיבת ההדרכה של מטריקס. זאת, בהמשך לשינוי שחל במערך המכירות של החברה, המתעתדת לרכז כוחות במבנה אחיד.