פולגת נערכת להרחבת הפעילות: תגייס כ-40 מיליון שקל בהנפקת אג"ח סטרייט

פולגת צפויה לבחון במהלך השנה הקרובה רכישה של חברות טקסטיל בישראל ובחו"ל

פולגת הגישה אתמול (רביעי) לרשות ניירות ערך טיוטת תשקיף להנפקת איגרות חוב בבורסה של תל-אביב. בכוונת החברה לגייס סכום שינוע סביב 40 מיליון שקל בהנפקה של אג"חים סטרייט, בין היתר כדי שיהיו בידיה משאבים ליישום עתידי של אסטרטגיית הרכישות שהתוותה לעצמה. במסגרת אסטרטגיה זו, עשויה פולגת, שבשליטת צביקה בארינבוים ועופר גלבוע, לבחון במהלך השנה הקרובה רכישה של חברות טקסטיל בישראל ובחו"ל. יש לציין, כי המבנה של ההנפקה והיקפה הכספי עדיין לא גובשו סופית.

פולגת השלימה באפריל האחרון הנפקה מוצלחת של חברת הבת, בגיר, בבורסה של תל-אביב. בגיר גייסה כ-150 מיליון שקל בהנפקת מניות ואג"חים להמרה, אותם היא מייעדת בעיקר לביצוע רכישות בחו"ל של חברות בתחום האופנה המחוייטת. זאת, להבדיל מרכישות שעשויה פולגת לבצע, בתחומי הטקסטיל האחרים.

פולגת עשויה להנות מרווח הון של כ-40 מיליון שקל ברבעון השני של שנת 2005 כתוצאה מההנפקות, הפרטית והציבורית, שביצעה בגיר במהלך הרבעון.

עופר גלבוע, מנכ"ל פולגת, אמר היום: "בכוונת פולגת לגייס מזומנים כדי להערך להתרחבותה העתידית, וליצור מצב שבו בידי החברה ישנם משאבים זמינים לביצוע עיסקאות כשתגיע העת לבצען".

חברת פולגת נמצאת בשליטת צביקה בארינבוים ועופר גלבוע מאז דצמבר 2004. החברה פועלת בתחום האופנה המחוייטת באמצעות חברת הבת (68%) בגיר, ובתחום בדי האריגה באמצעות חברת הבת (100%), פולגת טקסטיל, שהשליטה בה נרכשה לאחרונה מידי גוני הטורקית. פולגת סיימה את הרבעון הראשון של שנת 2004 עם הכנסות ברמה של כ-35 מיליון דולר ועם גידול חד ברווח הנקי ל-2.4 מיליון דולר. החברה חילקה באפריל האחרון דיווידנד בסך 152 מיליון שקל לבעלי מניותיה.