תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

כך תדעו שהביטוח שלכם הוא 100% דיגיטלי וגם תחסכו במחיר

ביטוח דיגיטלי - מהם היתרונות הגלומים בו וכיצד הוא משדרג את הענף?

ביטוח דיגיטלי לרכב מאפשר קבלת הצעת מחיר במהירות ובפשטות / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב
ביטוח דיגיטלי לרכב מאפשר קבלת הצעת מחיר במהירות ובפשטות / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

הכתבה בשיתוף WeSure

עולם הביטוח הוא בין הבודדים שטרם הוטמע באופן מלא בעולם הדיגיטלי. נכון, הלקוחות יכולים להשוות בין הפוליסות השונות אונליין, להיעזר ב"מחשבון הביטוח", מנוע החיפוש של משרד האוצר, ואפילו לבקש להצטרף לחברת הביטוח באתר האינטרנט שלה. עם זאת, התהליך עצמו עדיין דורש השלמות טלפוניות, חתימה על מסמכים, העברת אישורים, התכתבויות והמתנה לחיתום (התהליך שבו חברת הביטוח מאשרת את תנאי המבוטח).

אבל היום האפשרות לביטוח דיגיטלי מלא בישראל כבר קיימת. ביטוח דיגיטלי מאפשר ביצוע של כל הפעולות אונליין - משלב קבלת ההצעה לביטוח, דרך החיתום ועד לניהול התביעה. אז מהם היתרונות של ביטוח דיגיטלי מלא וכיצד נוכל לבחור את הביטוח המתאים, שגם יכול לחסוך לא מעט כסף?

ביטוח דיגיטלי מלא מאפשר קבלת הצעת מחיר במהירות ובפשטות עם מינימום פרטים הכרחיים והשלמת הליך הרכישה בדקות, מכל מכשיר ומכל מקום; ביטוח דיגיטלי הוא אחת התוצאות של הרפורמה בתחום הביטוח שהובילה בזמנו הממונה על רשות שוק ההון לשעבר, דורית סלינגר, שהייתה ממונה גם על תחום הביטוח. הצעדים שנקטה בתפקידה אפשרו כניסה של חברות ביטוח חדשות לשוק. אחת מהן, WeSure, נוסדה כחברה דיגיטלית מלאה. כזו המאפשרת, כאמור, לבצע את התהליך באופן מקוון לגמרי. ניצן צעיר הרים, מנכ"ל WeSure, מסביר: "ב-WeSure במספר קליקים בודד, ניתן לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית מיידית. ניתן לבצע התאמה מלאה של הביטוח לצרכי המבוטח בשקיפות מלאה של האפשרויות והכל בקלות ופשטות. אם ההצעה מתאימה לך, ביכולתך להמשיך ולהשלים פרטים אישים, פרטי תשלום, והפוליסה עוברת חיתום בזמן אמת ומאושרת באופן מיידי". הוא מוסיף כי "תהליך האונליין לא מסתיים כאן - אפשר להגיש תביעה באופן מקוון, ולהעביר אלינו ולקבל מסמכים בוואטסאפ, SMS או במייל".

לפרטים והתאמת ביטוח דיגיטלי ב-WeSure הקליקו כאן>>

בלי שיחות טלפון ועם זמינות מירבית

לביטוח דיגיטלי מלא כמה וכמה יתרונות. הראשון שבהם הוא ככל הנראה החיסכון בזמן. כפי שכבר צוין לעיל, הפוליסה מופקת ונשלחת מיידית למבוטח מייד עם אישורה. כך למשל, כאשר קונים רכב חדש, ניתן לבטח אותו ולהיות מכוסים באופן מיידי. גם היכולת להמנע משיחות טלפון למוקדי שירות, שרבים מאיתנו מעדיפים לא לעשות, מהווה יתרון. נוחות היא היתרון השלישי - ניתן לבצע את הביטוח מכל מקום ובכל זמן בשירות שזמין באופן מקוון, 24/7 ו"כמובן ישנה היכולת לבצע התאמה מלאה של המבוטח לצרכים האישיים שלו", מדגיש שוב צעיר הרים.

ניצן צעיר הרים, מנכ"ל WeSure / צילום: WeSure
 ניצן צעיר הרים, מנכ"ל WeSure / צילום: WeSure

יתרון מרכזי נוסף של הביטוח הדיגיטלי מתייחס לתיעוד המובנה בתהליך - המייל נשמר בדואר היוצא, הודעת הוואטסאפ מגובה באפליקציה וכמובן שמתקבל אישור במייל על העברת כל המסמכים. אין צורך בטלפונים לשירות לקוחות, וגם לא חייבים להמתין למישהו שישלח את המסמכים בדואר האלקטרוני. כך למשל, תעודת ביטוח החובה, מופקת ונשלחת באופן מיידי ובצורה אוטומטית לידי המבוטח. אם המבוטח מעוניין בכל זאת לדבר עם נציג שירות קיים מוקד שירות שישמח לסייע ולעמוד לרשות המבוטח, גם בשלב התביעה.

התאמה אישית מאפשרת חיסכון

פרמיית הביטוח נקבעת כתוצאה ממגוון רחב של פרמטרים. החל מהעבר הביטוחי של בעל הפוליסה ותביעות קודמות, דרך השאלה מהו הערך של המוצר המבוטח (דגם הרכב, הערכת תכולת הדירה במקרה של ביטוח דירה) ועד לקריטריונים ספציפיים של הביטוח: כמו למשל האם לבטח נהגים מסויימים או כל נהג בביטוח הרכב, מהו היקף הנסועה השנתי, האם לדאוג לביטוח מבנה או גם תכולה בדירה, אילו כיסויים לרכוש ועוד. בביטוח רכב, למשל, גובה ההשתתפות העצמית במקרה של תאונה או פגיעה בצד ג' יכול להשפיע משמעותית על מחיר הביטוח.

לדברי צעיר הרים, "אנחנו כמבוטחים לא תמיד יודעים איך גובה ההשתתפות העצמית משליך על סך הפרמיה שאנו צפויים לשלם. בביטוח דיגיטלי אפשר לשנות בקלות את המרכיבים השונים, להוסיף, להוריד ולראות איך המחיר משתנה בקלות ובזמן אמת הופך אטרקטיבי". איך זה עובד? צעיר הרים מדגים: "נכנסים לאתר WeSure מכל סוג של מכשיר טלפון נייד או מחשב, מזינים את הפרטים של המוצר שאותו רוצים לבטח (רכב, דירה וכו'), בוחרים את סוג הביטוח, כמו למשל ביטוח חובה לרכב, ביטוח מקיף לרכב, ביטוח מבנה לדירה, תכולה או צד ג' - ומקבלים הצעה. לאחר מכן, אפשר לנסות להוזיל את ההצעה, למשל: בביטוח רכב רכוש, לבחור בהשתתפות עצמית גבוהה יותר או לשנות לנהגים נקובים או להגביל את מספר הק"מ שאנו נוסעים בשנה (מבלי צורך להתקין שום התקן ברכב). אפשר להוסיף ולהוריד כיסויים - כך ניתן לראות איך כל שינוי משפיע מיד על הפרמיה ולבחור הצעה שמותאמת לנו אישית". עוד אומר צעיר הרים: "אם אנחנו נהגים טובים יחסית, ולא היינו מעורבים בתאונות, ביכולתנו לבחור להעלות את ההשתתפות העצמית במקרה ביטוח, ולשלם פרמיה נמוכה יותר לאורך חיי הפוליסה; באפשרותנו לראות גם מה החלק היחסי שעולה לנו כיסוי מסויים בפוליסה (כמו שבר שמשות, גרירה, פרעות ומהומות, כיסוי לרעידת אדמה ועוד) ולהחליט אם אנחנו רוצים אותו או לא. כך המחיר ברור ומודולרי עבור כל כיסוי ביטוחי בנפרד. הכול שקוף וקל".

ביטוח דיגיטלי, אם כן, הוא אחת התרומות הצרכניות המשמעותיות של הרפורמה בתחום הביטוח; ניתן לבצע אותו בתוך מספר רגעים, בכל זמן ובכל מקום. בתקווה, שהמהפכה בשוק תושלם בקרוב ותחול על כמה שיותר חברות וכמה שיותר מוצרים.

WeSure מציעה לכם ביטוח דיגיטלי מותאם. לפרטים הקליקו כאן>>