ביטוח לאומי תובע 4.66 מיליון שקל מההתאחדות לכדורגל ומכון מדי-טסט בפרשת מני לוי

טוען כי התרשלות הנתבעים גרמה להתמוטטותו של שחקן מכבי ת"א לשעבר במהלך משחק מול בית"ר ירושלים לפני 7 שנים בשל אירוע לב ; "ההתאחדות לא נקטה בזהירות הנדרשת מגוף האחראי על בריאות שחקני כדורגל"

יום גדוש באירועים משפטיים עובר על ההתאחדות לכדורגל. אחרי שהגישה תביעה נגד פרשן הספורט רון קופמן, עכשיו מתברר כי בעקבות מקרה אחר, ההתאחדות תאלץ להיות בזמן הקרוב גם בצד הנתבע.

המוסד לביטוח לאומי תובע 4.66 מיליון שקל מההתאחדות, הרופא שלה ד"ר מארק רוסנובסקי, מכון מדי-טסט לבדיקות סקר רפואיות והרופא שלו ד"ר יאיר גילוני, בגין תשלום קצבת הגמלאות שהוא מעביר ויעביר לשחקן מכבי ת"א לשעבר - מני לוי.

לטענת המוסד, התרשלות הנתבעים גרמה להתמוטטותו של לוי במהלך משחק מול בית"ר ירושלים לפני 7 שנים בשל אירוע לב - תאונה שבגינה הוא סובל מנכות עד היום. על כן דורשים במוסד מבית המשפט המחוזי בת"א לחייב את הנתבעים לשאת בנטל העלויות.

על פי כתב התביעה, ההתאחדות לא נקטה במידת הזהירות הנדרשת מגוף האחראי על בטיחות ובריאות שחקני הכדורגל. בנוגע לד"ר מארק רוסנובסקי נטען, כי האישור שנתן ללוי ביחד עם רופא מכבי לשוב לפעילות ספורטיבית, היה ללא הפעלת שיקול דעת מקצועי או רפואי, ונעשה בניגוד לסביר ולמתבקש.

בנוגע לד"ר יאיר גילוני ומכון מדי-טסט, נטען כי הם התרשלו בכך שהתעלמו מהצהרת הבריאות שמילא לוי ומההיסטוריה הרפואית שלו, ולא נקטו במידת הזהירות הראויה.

הירשם לניוזלטר והתראות ספורט