מנכ"לים

אילון מאסק / צילום: סטפן לם, רויטרס

מנכ"לית ומבעלי קבוצת BBB אהובה תורג'מן בחרה בטסלה

אהובה תורג'מן, מנכ"לית ומבעלי קבוצת BBB , בוחרת באילון מאסק, יזם המכונית החשמלית טסלה, שלא מפסיק לחלום

אהובה תורג'מן
21.07.2019
סאטיה נאדלה, מנכ"ל מיקרוסופט  / צילום: Lucas Jackson, רויטרס

מנכ"ל קבוצת פרטנר איציק בנבנישתי בחר במיקרוסופט

איציק בנבנישתי, מנכ"ל קבוצת פרטנר, בחר במיקרוסופט, שהשכילה להתרענן ולהבין שכשטוב לעובדים, טוב ללקוחות וטוב לעסקים
איציק בנבנישתי
21.07.2019
Oatly. דוד הנלחם בגוליית / צילום: אתר החברה, יח"צ

מנכ"לית קבוצת ויסוצקי נילי צור בחרה ב-Oatly

נילי צור, מנכ"לית קבוצת ויסוצקי, בחרה במותג החלב השבדי Oatly, שהצליח באמצעות שיווק נכון וכמעט גאוני לשחוט פרות קדושות ולכוון למגרש ...
נילי צור
21.07.2019
רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא הסיפורים הגדולים של השבוע?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
רמון לגוארטה ודניאל בירנבאום בעת החתימה, הבוקר במשרדי סודהסטרים / צילום: לנס הפקות

מנכ"ל קבוצת ישראכרט רון וקסלר בחר בסודהסטרים

רון וקסלר, מנכ"ל קבוצת ישראכרט, מנתח כיצד הצליחה סודהסטרים להפוך איום להזדמנות – כל הדרך עד לעסקת הענק עם פפסי
רון וקסלר
21.07.2019
נינטנדו. מי שלא מחדש - נשאר מאחור / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

מנכ"ל ויו"ר סוגת ג'יל גמון בחר בנינטנדו

ג'יל גמון, מנכ"ל ויו"ר סוגת, מתחבר למותג נינטנדו, שהשכיל להתקיים, להתפתח ולהישאר רלוונטי במשך 130 שנה
ג'יל גמון
21.07.2019
סניף יוניקלו ביפן \ צילום: שאטרסטוק

בעלי קבוצת קפה קפה רונן נמני בחר ביוניקלו

רונן נמני, בעלי קבוצת קפה קפה, מפרגן ליוניקלו, שהצליח לעקוף את התחרות הצמודה באירופה ובארה"ב וגם הפך למותג הקמעונאי המוביל באסיה
רונן נמני
21.07.2019
נטפליקס. יודעת לאתגר את הצרכן הצעיר והמתוחכם עם תוכן חדשני ומקורי / צילום: רויטרס - Mike Blake

מנכ"לית דלתא ישראל ענת בוגנר בחרה בנטפליקס

ענת בוגנר, מנכ"לית דלתא ישראל, מנתחת את ההצלחה של נטפליקס, שנהנית מיתרונות שלגוגל או פייסבוק לעולם לא יהיו
ענת בוגנר
21.07.2019
בונובוס / צילום: שאטרסטוק

מנכ"ל קניוני עזריאלי ארנון תורן בחר ב-Bonobos

ארנון תורן, מנכ"ל קניוני עזריאלי, שואב השראה מ־Bonobos, שהצליח להפוך לאימפריה קמעונאית בזכות יצירת מודל עסקי המחבר בין אונליין ואופליין
ארנון תורן
21.07.2019
PLT. מציעה פחות או יותר את מה שכולם מוכרים, אבל עושה זאת בדרכה / צילום: צילום מסך

מנכ"ל Adika דדי שוורצברג בחר ב-PrettyLittleThing

דדי שוורצברג, מנכ"ל Adika, בוחר במותג PrettyLittleThing, שהצליח להבין את ההשפעה של הרשתות החברתיות על שוק האופנה
דדי שוורצברג
21.07.2019
ליווי'ס. קמפיינים ויראליים / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

מנכ"לית איגוד השיווק תלמה בירו בחרה בליווי'ס

תלמה בירו, מנכ"לית איגוד השיווק, מתפעלת מהקאמבק המפואר של ליווי'ס, שחזר להוביל אחרי שני עשורים של דשדוש מדאיג
תלמה בירו
21.07.2019
חנות של גאפ בסין / צילום: Shutterstock

מנהלת הדסה הר הצופים ד"ר תמר אלרם בחרה בגאפ

ד"ר תמר אלרם, מנהלת הדסה הר הצופים, בחרה במותג גאפ, שהשכיל להתפצל לשתי חברות נפרדות במטרה למקסם כל אחת מהן
ד"ר תמר אלרם
21.07.2019
נטע ברזילי / צילום:  דניאל קמניסקי

יו"ר ובעלי רב-בריח שמואל דונרשטיין בחר בנטע ברזילי

שמואל דונרשטיין, יו"ר ובעלי רב־בריח, בוחר בנטע ברזילי, שמפיצה מסרים של התעוררות הכוח הנשי ועוטפת אותם בשמחת חיים ובצבעוניות
שמואל דונרשטיין
21.07.2019
Xbox. סחפה אחריה מיליונים / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

מנכ"לית אבן קיסר ישראל רינת אפרימה בחרה ב-Xbox

רינת אפרימה, סגנית נשיא לשיווק גלובלי אבן קיסר ישראל, בחרה ב־Xbox, שיצרה מוצר מושלם לילדים עם מוגבלות, הגדילה את השוק והובילה ...
רינת אפרימה
21.07.2019
בסט ביי. חוויה היברידית מתקדמת / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

מנכ"ל בנק ירושלים גיל טופז בחר בבסט ביי

גיל טופז, מנכ"ל בנק ירושלים, לומד שיעור בעסקים מהמהפך של רשת הקמעונאות בסט ביי שניצחה כנגד כל הסיכויים
גיל טופז
21.07.2019
לגו / צילום: דוברות הכנסת

מנכ"ל eBay ישראל מוטי אליאב בחר בלגו

מוטי אליאב, מנכ"ל eBay ישראל, בחר במותג לגו, שאחרי 83 שנות פעילות עדיין מצליח לשמור על רלוונטיות בזכות החדשנות, האחריות התאגידית, ...
מוטי אליאב
21.07.2019
מקדונלד'ס. יוצרת תקדימים / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

מנכ"לית דיסני ישראל תמי לנדסמן בחרה במקדונלד'ס

תמי לנדסמן, מנכ"לית דיסני ישראל, מעריכה את הדרך שעשתה מקדונלד'ס, משיפור המזון שנמכר בה ועד לפעילות למען שמירה על האקלים והסביבה
תמי לנדסמן
21.07.2019
חבילות של eBay / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב

מנכ"ל Playbuzz שאול אולמרט בחר ב-eBay

שאול אולמרט, מנכ"ל Playbuzz, בוחר באתר eBay, שמניע את הגולשים לרכישה, הופך את הקנייה לחוויה מסעירה ומספק לרוכשים ריגוש עוצמתי
שאול אולמרט
21.07.2019
הצג כתבות נוספות קבל ניוזלטר סיכום יומי בכל ערב
צרו איתנו קשר *5988