דעה: זה הזמן ליצירתיות דיגיטלית הפתרונות והכלים לאתגרי הקורונה כבר כאן • שלוש נקודות מפתח בדרך לשינוי הנדרש מחברות ומארגונים בעידן החדש החבטה הכלכלית בעקבות משבר הקורונה היא קולקטיבית, ונדמה כי אין עוד תחום שנותר ללא פגע, למעט אולי תעשיית המזון ותחומים אחרים הרלוונט... המשך 18/05/2020, 05:56
דעה: איך ייראה השיווק ביום שאחרי עולם השיווק יהיה קשוח ומאתגר לאחר הקורונה. מותגים יצטרכו להמציא עצמם מחדש. המגמה של העברת תקציבים לדיגיטל תצבור תאוצה אי-שם מעבר לאופק כבר נראה בעמעום האור של תחילת היציאה ממשבר הקורונה. בין אם במגזר העסקי ובין אם במגזר הציבורי - בפן השיווקי, זו תה... המשך 05/04/2020, 06:04
דעה: התפקיד הכפול של הרשתות החברתיות במשבר הקורונה הרשתות החברתיות הן שחקן מפתח במשבר הקורונה, ובאופן פרדוקסלי זה עובד לשני הכיוונים • וגם: מה יעלה בגורל הסלפי המשותף? אלה ימים לא פשוטים לאיש, בוודאי כאלה שחרדה מוכרת להם. אין ספק כי גם ללא הרשתות החברתיות, ההיסטריה סביב מגפת הקורונה - כפי שמוכיחה ... המשך 17/03/2020, 06:16
יום הבוחר: הקורונה היא חלומו של יצרן הפייק ניוז בוועדת הבחירות הודיעו כי יפעלו למניעת פייק ניוז, כולל הפעלת השב"כ - אבל האמת היא שקשה לראות כיצד ניתן יהיה למנוע מראש את שיבוש הבחירות עם הלשון בחוץ ועם בוחרים מותשים מריבוי מסרים, גימיקים חוזרים והקלטות שנשמרו לרגע האחרון, מגיעים המועמדים ליום הבוחר השלישי ברצף תו... המשך 01/03/2020, 13:41
דעה: הצרות של צוקרברג הן חדשות רעות למפרסמים זה היה שבוע רע מאוד למארק צוקרברג, שעלול לסמן מגמה מדאיגה מבחינת פייסבוק כפלטפורמה שיווקית פעם היה צריך תסריטאי, במאי, מפיק, שחקנים ונערת מים כדי להפיק סרט אקשן. החייל התאילנדי ג'קרפאנת' ת'ומ, זה שרצח בסוף השבוע שעבר בדם ... המשך 14/02/2020, 12:38
דעה: בעידן ה"במקביל", הפודקאסט הוא דרך לשבת על אוזנו של הלקוח, פשוטו כמשמעו כשהצורך הוא עסקי-שיווקי, ברור שרק פודקאסטים קצרים וממוקדים יעשו את העבודה • בלי טפיחה עצמית, נטו מקצועיות – והכי חשוב: עניין וערך אמיתי לקהל היעד מדברים רבות על היתרונות האדירים של שיווק בעולמות הדיגיטל אל מול ההשקעה בעולמות האופליין. לא מדברים מספיק על הקושי הגדול להתמודד בז... המשך 03/02/2020, 09:27
דעה: שובו של האתוס הצהוב העונה הנוכחית של מכבי ת"א בכדורסל עשוי להדהד עוד שנים ארוכות קדימה – וזה לא רק בגלל הניצחונות • דעה בעולמות השיווק של מועדוני הספורט ידוע לכל: ניצחונות, ניצחונות ועוד ניצחונות הם תנאי סף הכרחי ליצירת באז גדול ברשתות החברתיות ובכלל... המשך 18/01/2020, 23:13
דעה: האריה הזקן הכזיב לאסון המעלית היה את כל הפוטנציאל להפוך לפיגוע תקשורתי מבחינת עיריית ת"א. אז איך זה שראש העיר הוותיק היה האחרון לזהות? • דעה אסון המעלית שבו נספו בני הזוג דין שושני וסתיו הררי ייחרט בזיכרון הלאומי כטראומה קולקטיבית. בסיפור הזה היו את כל המרכיבים שהופכים א... המשך 10/01/2020, 07:34
דעה: עשור ההיפר-פרסונליזציה בפתח "האינטרנט של הדברים" יחייב את אנשי השיווק לשדר בעשור הבא בתדרים אחרים • ככה זה כשארון הבגדים "משוחח" עם הרמקול הביתי • דעה ב-31 בדצמבר 1999, רגע לפני חצות, החסיר העולם כולו פעימה. באג 2000, שהיה ידוע גם בכינויו "באג המילניום," איים עלינו לכלותנו. כלומר,... המשך 02/01/2020, 06:08
דעה: לא כל הנוצץ זהב: למה נכשלו המשקפיים החכמים של גוגל בקול ענות חלושה הודיעה גוגל בסוף השבוע על קצן של משקפי הגוגל גלאס להמונים. מדוע קרס המיזם היומרני ומה אפשר ללמוד מכך על היכולת לחזות את "הדבר הבא" הרחק מאור הזרקורים שאפיינו את ימי ההשקה הזוהרים, חמש שנים בדיוק לאחר שבאו לאוויר העולם, הודיעה בסוף השבוע "גוגל" למשתמשי משקפי ה-G... המשך 14/12/2019, 08:04
אופירה, ברקו, נתניהו וסער הצלחת מהלכיו של גדעון סער תלויה במובנים רבים ביכולת הגיוס שלו של מובילי דעת קהל בימין שנים על גבי שנים היו הרשתות החברתיות ממלכתו של בנימין נתניהו. הן שירתו אותו היטב ואפשרו לו לפעול לפי אסטרטגיית-העל: העברת מסרים לק... המשך 26/11/2019, 20:32
ראשי ערים בפייסבוק: בין שאמה לחולדאי פוסט של ראש עיריית רמת גן על הכפלת קנסות הפך לוויראלי במיוחד – ולא במקרה • הבנה של הזירה ויצירתיות הם תנאי בסיסי להצלחה של ראשי רשויות בעולמות הפייסבוק ב-17 באוקטובר נפל דבר ברמת גן. פוסט בדף הפייסבוק של ראש העירייה, כרמל שאמה, נפוץ לכל עבר בקרב תושבי העיר. במוקד הפוסט צילום של עוב... המשך 09/11/2019, 21:50
כיצד קרה שהמשטרה הופתעה ממחאת יוצאי אתיופיה? האמונים על הסדר הציבורי היו לומדים הרבה לו עקבו אחר הרשתות החברתיות וואו, איזו הפתעה. יוצאי אתיופיה כועסים, כועסים מאוד - והמשטרה הופתעה מעוצמת האלימות, כפי שהסביר הבוקר (ד') באולפנים השר לביטחון הפ... המשך 03/07/2019, 13:25
על פייק ניוז, בוטים ואיבה פוליטית אמיתית היכולת של נתניהו לגייס את המילים הנכונות לגיוס תומכיו היא פנומנלית ספק אם זו הבמה אליה התכוון ויליאם שייקספיר אי-שם במאה ה-16, אבל מה שהיה נכון לתקופתו - נכון עוד יותר בעידן הרשתות החברתיות: כל העו... המשך 08/04/2019, 13:22
טבריה היא העתיד בפוליטיקה המקומית ראש העיר החדש משדר את עצמו ללא הפסקה. זה לא מבטיח הישגים, אבל כולם עושים היום "רון קובי" רון קובי כאן, רון קובי שם. רון קובי בכל מקום. אט-אט פילס לו ראש עיריית טבריה החדש מעמד של כוכב על בשמי התקשורת הישראלית, כאשר הוא ... המשך 14/02/2019, 15:15
האתגר של גנץ, השפן של ביבי לנאום גנץ יש משקל נוצה ביחס לזירות האמיתיות שבהן יוכרעו הבחירות אז בני גנץ נאם, והיה קהל אוהד ומשתף פעולה ומחיאות כפיים מתוזמנות היטב ואפילו הפרעות ספק-יזומות מצד הקהל. לנאום הזה יש משקל נוצה בי... המשך 30/01/2019, 16:30
כך שינתה פייסבוק את העיתונאים ציוצים מהשטח זה חזק, אך שום טכנולוגיה לא תחליף כותרת טובה בשולי סיפורו הטרגי של משה סילמן מסוף השבוע שעבר הסתתר סיפור נוסף, אף הוא בעל השלכות חברתיות, אם כי מהיבט שונה לחלוטין - ההיבט התקש... המשך 22/07/2012, 06:56
ילדים בזהות בדויה מש' החינוך מתיישר עם האבסורד ואוסר פעילות חינוכית בפייסבוק. ההפסד שלנו אפשר להביט אל המצב הקיים, המוכר להורי המתבגרים שבינינו, ולהיבהל: הילדים, גם כאלה שנמצאים הרבה מתחת לגיל 13, כבר נמצאים בפייסבוק בא... המשך 13/06/2012, 06:15
מחירו של סטטוס אישי מאוד פייסבוק התחילה ניסוי מסחרי שמתבסס על התרוממות הרוח שלנו מסקס ומאוכל כמה פעמים פרסמתם סטטוס מוצלח במיוחד ושום דבר לא קרה? כמה פעמים ריפרשתם את הדפדפן והמתנתם שמישהו יזהה סוף-סוף את הגאוניות שבהגיג שח... המשך 14/05/2012, 14:26
היא שקטה, היא שקופה, היא מלטפת פייסבוק הדאיגה אותך? כדאי לך לחשוב שוב. קבל אותה: הפלישה לפרטיות 2.0 דמיינו לעצמכם שדואר ישראל מחליט על מהפיכה מוזרה במקצת: מעתה משלוח דואר יתאפשר רק במעטפות שקופות, כך שדברי הדואר שלכם יהיו חשופים. ... המשך 30/04/2012, 06:27