תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

שוק העבודה משתנה: "ממסיבות חברה פומפוזיות להשקעה בקורסי אנגלית"

שוק העבודה משתולל והמלחמה על העובד הפוטנציאלי משנה את פניה • תשכחו מבונוסים והפקת מסיבות חברה פומפוזיות ותתחילו להפנים: קורס לימודי אנגלית היא ההשקעה החמה ביותר עבור מעסיקים שרוצים למשוך טאלנטים • תשאלו את יוסי ינקו מנכ"ל חברת Talking ללימודי אנגלית

צוות טוקינג: ינון עמרם, יוסי ינקו ויובל ינקו / צילום: קרני גלנצן
צוות טוקינג: ינון עמרם, יוסי ינקו ויובל ינקו / צילום: קרני גלנצן

הכתבה בשיתוף חברת Talking

בשנים האחרונות המלחמה הבלתי נגמרת בין ארגונים וחברות על שימור ההון האנושי הקיים וגיוס טאלנטים ממקביליהם ומתחריהם, הביאה את כלל השחקנים המשמעותיים בזירת התעסוקה להשקיע בעובדיהם בהיקפים משמעותיים בהרבה משנים קודמות. תקציבים ומשאבים בלתי מוגבלים הפכו לכלים המרכזיים עבור חיזוק, גידול ושימור כוח האדם - מתן בונוסים, מימון חופשות בחו"ל והפקת מסיבות חברה פומפוזיות לעובדים מהווים רק חלק קטן מרשימת ההשקעות השונות שנועדו למתג את מקומות העבודה השונים כאטרקטיביים. לאחרונה, חל שינוי מגמה - מעסיקים החלו לשנע תקציבים מדאגה לחוויית העובד להשקעה בערכו המקצועי. בניית מסלולי קריירה ומימון קורסים מקצועיים הפכו לחוד החנית במלחמה על גיוס העובד הפוטנציאלי. "תנודות חדות בשוק העבודה בעולם כולו הביאה את המעסיקים המשמעותיים במשק להילחם על תודעת העובד, עד לאחרונה הפקת מסיבות ענק וקמפיינים צבעוניים נועדו לסמן את מקומות העבודה השונים כאטרקטיביים. היום, אנו עדים למספר רב של פניות מעסיקים שמשוועים לאפיקי השקעה בעובדים עצמם" טוען יוסי ינקו, מנכ"ל חברת Talking ללימודי אנגלית. הוא מוסיף: "מעסיקים רבים הבינו שהעובדים רוצים לחוש בהתפתחות מקצועית במקום עבודתם, שעליהם לצבור כלים עבור עולם העבודה המשתנה ומימון קורסי העשרה בידי מעסיקים הפך בשנה האחרונה לפופולארי במיוחד. מספר הפניות ל-Talking עבור רכישת קורסי אנגלית למקומות עבודה קפץ בשנה האחרונה בצורה משמעותית".

מדוע מעסיקים מתעניינים ברכישת קורסי אנגלית?

"שוק העבודה היום פועל בתוך שדה גלובלי. עובדים רבים נאלצים להשתמש בכישוריהם בשפה האנגלית לצורך הפעלת תוכנות מחשב, קריאה וכתיבת מיילים למקביליהם בחו"ל, קריאת מאמרים מחקריים ודו"חות תעשייה, שיחות טלפון לספקים בחו"ל וכמו כן גם הצגת פרזנטציות בפני מנהלים או משקיעים, גם אם זה לא חלק מהגדרת התפקיד שלהם. לא כולם מרגישים ביטחון בעת השימוש באנגלית והרוב המוחץ משתמש בכלי עזר שונים כמו מערכות תרגום אוטומטי.

זה לא מספיק ומעסיקים רבים כבר מבינים את זה, גם אנחנו ב-Talking מרגישים את זה . חברות גדולות, ארגונים וגם גופים מוסדיים רבים כבר פנו אלינו לרכישת קורסי אנגלית עבור עובדיהם. אנגלית היא כלי משמעותי במיוחד ואנו מאמינים שללא הכלי הזה, פחות ופחות אנשים יצליחו להסתדר בשוק העבודה העתידי. עבור המעסיקים, מדובר בהזדמנות - מימון הקורסים עבור העובדים משרת את המעסיקים פעמיים, גם ברמת הפרודוקטיביות של העובדים וגם ברמת השימור שלו במקום העבודה. רכישת קורס אנגלית עבור העובד יחזק את תחושת ההערכה שירגיש מצד המעסיק שידחוף אותו להתפתחותו האישית, זה מטפח לויאליות למקום העבודה, שביעות רצון בעבודה ותרבות עבודה חיובית".

איך תהליך הלמידה ב-Talking מתבצע בפועל?

"הקורס שלנו כולל בניית חליפה מדויקת לצרכי החברה. הקורס מתבסס על שיטת לימוד של אחד על אחד לפיה לכל תלמיד מותאמת תכנית לימודים אישית עם מורה שנבחר בהתאם לעולמות תוכן שונים ורמת האנגלית של התלמיד. הקורס שלנו מאוד ידידותי עבור כל מי שרק רוצה לשפר את האנגלית וגם עבור מי שרוצה לבנות אותה מאפס ומעבר לכך, הקורס הוא אונליין כך שניתן ללמוד מכל מקום, הוא גמיש מבחינת תיאום השיעורים ומאפשר לכל תלמיד ללמוד בשעות הנוחות לו".

מיהם התלמידים שלכם?

"התלמידים שלנו מגיעים מכל קצוות האוכלוסייה השונות, מכל רחבי הארץ ומכל הגילאים. הפניות שלנו מגיעות מלקוחות פרטיים אך לצידן אנו חווים עלייה חדה במספר הבקשות לרכישת קורסים ע"י גופים וארגונים רבים שמבינים ששווה להשקיע בהון האנושי הקיים של מקום ההעסקה. תכנית הלימודים המותאמת שלנו נרכשה כבר ע"י משרדים ממשלתיים, עיריות ומועצות מקומיות, חברות הייטק וברמה הפרטית גם ע"י חברי כנסת,
ספורטאים ושחקנים מוכרים רכשו קורסים אצלנו - כולם מבינים ששוק העבודה מצריך אנגלית ברמה גבוהה עבור כל אחד מאיתנו ואנחנו יודעים לספק בדיוק את הערך הזה".

לפרטים נוספים על קורסים של חברת Talking>>