קבלו את השפצורים הטכנולוגיים האחרונים של חברות ההלבשה הגדולות - נייקי, אדידס ופומה, עבור הספורטאים שישתתפו בלונדון 2012
נבחרת ספרד נתנה לעולם להמציא תובנות מוזרות על גסיסתו של תור הזהב, ואחר-כך שוב שברה את כל השיאים
בנייקי חוגגים לראשונה את חציית רף ה-2 מיליארד דולר הכנסות שנתיות ממכירת מוצרי כדורגל; באדידס עושים בינתיים קופה על הכדור הרשמי והחולצות של היורו
הלבשת הספורט הממותגת מסתמנת כאחד הענפים הצומחים גם בסביבה כלכלית לא ספורטיבית ■ לפניכם כמה יצרניות וקמעוניות מעניינות
דיווחים: החברה תעניק למשחקים האולימפיים בעוד ארבע שנים ספונסרשיפ בגובה 125 עד 175 מיליון דולר
נייקי הגישה תביעה בבית המשפט בניו יורק נגד ריבוק, בגין שימוש לא חוקי במוצריה בשם של טים טיבו, הקוורטרבק שהצטרף לאחרונה לניו יורק ג'טס
חברת ההלבשה הבטיחה לכוכב שיקגו בולס את החוזה האישי הגבוה בכל הזמנים ■ ההסכם הוא ל-13 שנה ויכול להגיע למקסימום 200 מיליון דולר
הקבוצה הודיעה על מלבישה רשמית חדשה החל מהעונה הבאה; מדובר על חסות ההלבשה היקרה ביותר בליגה האנגלית, יותר מזו של נייקי עם מנ'צסטר יונייטד
מנכ"ל חברת ציוד הספורט הגרמנית לא מתרשם מהבלאגן בארגון הכדורגל העולמי: "לא נפסיק את הסכם החסות איתם" ■ הכדור הרשמי של יורו 2012 נחשף
אתר sportingintelligence.com בדק מי נבחרות הכדורגל הלאומיות שמקבלות הכי הרבה כסף מספונסריות המדים שלהן; הטריקולור בראש עם 37 מיליון ליש"ט בעונה, אנגליה וספרד במקומות 2-3 ■ הרשימה המלאה - בפנים
כך עולה מדוחות רשמיים של החברה המנהלת עבור הכדורגלן האנגלי את הסכמי החסות שלו ■ כהשוואה, ב-2009 הכניס בקהאם 14.6 מיליון דולר ממפרסמים
נעלי ריבוק שעיצב ארמני או חולצה של H&M שעיצבה דונטלה ורסצ'ה - הדרך לקנות פריט של מעצב-על בזול עוברת דרך שיתופי-הפעולה של אותם מעצבים עם חברות עממיות
המדיה החברתית עושה לתאגידים בית-ספר. תשאלו את אברקרומבי אנד פיץ' או אדידס
סגנית אלופת ספרד, שהסכם ההלבשה שלה עם החברה הגרמנית יסתיים בתום העונה הקרובה, רוצה לשדרג את החוזה ל-50 מיליון אירו בעונה ■ ובינתיים: ירידה במחירי הכרטיסים ל"קלאסיקו"
הצרכנים נוהרים אל חנויות הקונספט של מותגי הספורט הבינלאומיים, למרות שהן לא בהכרח זולות ■ הסיבות: ניחוח של חו"ל, מחלקות מקצועיות, מגוון רחב ומפגשים עם ספורטאים
דיווחים: המועדון האנגלי יחתום על חסות ההלבשה היקרה ביותר בפרמיירליג - 25 מיליון ליש"ט בעונה, פי שניים מהסכום אותו משלמת אדידס כיום
אופנהאלקטרה מוצרי צריכהבגדי ספורטחרם צרכניםמונדיאלנייקיספורט קניה ווסטקסטרוריבוק