התקציב אינו גדול, כ-9 מיליון שקל בשנה, אך נחשב למאתגר במיוחד בעקבות תהליך השינוי המואץ שעובר דואר ישראל
שלא לייחוס, בכירים בקבוצה מספרים כי הנושא נשקל ונבדק • מנגד, במקאן ת"א, המטפל כיום בתקציב הפרסום של yes, לא מתכוונים לוותר עליו בלי להילחם • אדלר-חומסקי מטפל כבר בתקציבי הפרסום של בזק, בזק בינלאומי ופלאפון
תחרות קמפיין השנה, שהסתיימה הערב לימדה עד כמה הלך ענף הפרסום והתמרכז משהרוב המכריע של הפרסים התחלק בין שני משרדים בלבד: אדלר חומסקי ומקאן תל אביב
גיאוקרטוגרפיה: מדובר בפרסומת המושקעת ביותר השבוע עם 1.1 מיליון שקל • הפרסומת של בזק היא האהובה ביותר
המהלך "DON'T ROLL IN SHABAT", שיצר המשרד למותג הדאודורנטים של ג'ילט, זכה בשני "אריות": ברונזה וכסף • בנוסף זכה המשרד באריה כסף עבור העבודה לג'ילט, "בייביפייס"
למשרד יש 5 עבודות מועמדות בקטגוריית מדיה (4 לג'ילט ואחת ל-Fairy) ושתי עבודות מועמדות בקטגוריית PR (ל-Fairy ולבית השאנטי) • אמש כבר נרשמה זכייה ב"אריה ברונזה" למשרד הפרסום הישראלי ליאו ברנט
מדובר בחברת-בת של GO אינטראקטיב שעוסקת בייעוץ, הטמעה וניהול של תשתיות שיווק דיגיטליות ומסחר אלקטרוני
אדלר-חומסקי הגיע לגמר התחרות עם 14 מועמדיות, ומקאן עם 15 מועמדויות • תחרות האפי ספגה השנה מכה קשה עקב היעדרות כפויה של משרדי הפרסום מקבוצת פובליסיס העולמית
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת המושקעת ביותר השבוע הייתה של שוופס באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, בעלות של 462 אלף שקל
ללויט יש ניסיון עשיר בתחום הטלוויזיה, חלק לא מבוטל ממנו בקשת, שאליה נכנסה לפני 7 שנים כמנהלת קריאייטיב ב-mako
מדובר בתפנית באופן הפרידה בין השותפים במשרד הפרסום דרורי-ארועטי-ברמן
אלמגור, שסומן כמי שעשוי להוביל בעתיד את אדלר-חומסקי, עוזב לטובת תפקיד מנכ"ל מקאן טק ■ החברה תתמחה בנישת הפרסום הדיגיטלי, תחום שנשלט בידי מספר מצומצם של שחקנים שאינם מהמשרדים המסורתיים
לאחר שהמירוץ של הבנקים לחדשנות דיגיטלית הסתיים בכך שהמוצרים הפכו למוצר בסיס בבנקים הגדולים, בנק הפועלים מנסה למתג את עצמו כיועץ בעל ידע בצומתי החלטה
תקציבי פרסום של כ-100 מיליון שקל עשויים להיות על המדף עם שינוי הבעלות בבזק, המפרסמת השלישית בגודלה בארץ ■ המהלך מסכן בעיקר את אדלר-חומסקי, המחזיק בתקציבי בזק ופלאפון, אך גם את מקאן, המטפל ב-yes ■ האם הם יכולים להתנחם בכך שהרוכש המסתמן לא מחובר לענף?
בשוק הפרסום נערכים לשינוי: מקאן ת"א, שמחזיק בתקציב ניו-פארם, צפוי לנסות לקבל נתח גדול יותר בתקציב שופרסל - על חשבון גיתם ואדלר-חומסקי
זאת בעקבות המשפט והפרידה בין יוניון ל-WPP ■ מדיה קום, שבבעלות אדלר-חומסקי, מטפלת באמצעות זרוע אחרת בתקציב המדיה של פרוקטר אנד גמבל, המתחרה בקולגייט פלמוליב בזירות רבות
בנק דיסקונטהפרסומות הזכורות והאהובותמקאן תל-אביבמשרדי פרסוםענף הפרסוםפובליסיס גרופפרסוםפרסומותראובני פרידןתקציב פרסום