yes | בלעדי

מי יוביל את האסטרטגיה של הטריפל של בזק? מקאן ת"א ואדלר-חומסקי ראש בראש

משרדי הפרסום מקאן ת"א ואדלר-חומסקי הציגו לאחרונה מצגות אסטרטגיה בפני הנהלת החברה ונשלחו למקצה שיפורים, שאת תוצאותיו הם אמורים להציג בימים אלה - זאת כהיערכות ליום שבו תצורף yes להצעת הטריפל של בזק

רן גוראון / צילום: יונתן בלום
רן גוראון / צילום: יונתן בלום

קבוצת החברות-הבנות של בזק נערכת ליום שבו תצורף yes להצעת הטריפל של החברה: ל"גלובס" נודע כי בשבועות האחרונים מתנהל מכרז בין משרדי הפרסום מקאן תל-אביב ואדלר-חומסקי, שיקבע מי המשרד שהאסטרטגיה השיווקית-פרסומית שלו תוביל את החברות-הבנות - yes, בזק בינלאומי ופלאפון - במעבר שלהן לשיווק משותף.

אדלר-חומסקי הוא משרד הפרסום של בזק בינלאומי ושל פלאפון - כמו גם של חברת-האם בזק. מקאן תל-אביב הוא משרד הפרסום של yes. שני המשרדים הציגו לאחרונה מצגות אסטרטגיה בפני הנהלת החברה ונשלחו למקצה שיפורים, שאת תוצאותיו הם אמורים להציג בימים אלה. כרגע שוקלים בקבוצה את כל האופציות - החל משימוש באסטרטגיה שיוביל משרד אחד מבלי לוותר על השני, ועד לצמצום מערך הפרסום והפקדת כל האחריות בידי משרד אחד.

נזכיר כי לאחרונה אוחדה פעילותן של yes, בזק בינלאומי ופלאפון תחת רן גוראון, שמכהן כמנכ"ל של שלוש החברות. מטרת המהלך היא בראש ובראשונה עסקית - התייעלות והורדת הוצאות על-ידי איחוד ומיזוג כל הפעילויות, ומציאת פתרונות שיווקיים שבמסגרתם ניתן יהיה לשלב את כל שירותי החברות בחבילות מותאמות.

ההתמודדות של משרדי הפרסום כעת היא על שירותי הטריפל. כיום בזק בינלאומי משווקת את הטריפל תחת המותג "סטינג", מותג הטלוויזה של ה-OTT. בהמשך יש להניח שבקבוצה יצרפו גם את yes לחבילות - וכשזה יקרה, החברה אמורה להיות חלק משמעותי בהצעת הערך.

בקבוצת החברות-הבנות של בזק בחרו שלא להגיב לידיעה.