בכיר בענף: החברה תעזוב את ישראל אם לא יאפשרו לנהגים פרטיים לשמש נהגים בתשלום
אובר וליפט שמתחרות בגט טקסי השיקו בשבוע שעבר שירות ניסיוני ■ איך ישפיע המהלך על התחבורה הציבורית, והאם הוא יצמצם את מספר המכוניות בכבישים?
בין המשקיעים: קרן ההשקעות השבדית Vostok Nafta ■ הגיוס של גט טקסי מגיע חודשיים בדיוק אחרי סבב ענק של המתחרה אובר, שגייסה 1.2 מיליארד דולר לפי שווי של 18.2 מיליארד דולר
Woltאפליקציותהמלצות אנליסטיםוול סטריטזכויות עובדיםטכנולוגיה: סטארט-אפיםיאנגוכלכלת חלטורותמוניותמשלוחים