"נעצרו ונקנסו משום שאין זה חוקי להציע את השירותים הללו ללא ההיתרים הדרושים" ■ המהלך מציב מכשול נוסף בנוגע למאמציה של החברה להתרחב באירופה
זאת במסגרת התחרות המתחממת הן בין אובר לבין תחנות המוניות בארץ והן על מחירי הנסיעה לשדה
מנהל אזור המזרח התיכון ואפריקה ב-Uber, מפעילת אפליקציית הזמנת המוניות הפופולרית בעולם: "בודקים אפשרות להשיק את uberX בישראל" ■ "החלטת גט טקסי להגביל את נהגיה בעבודה איתנו - לא דרך חכמה לתת לשוק להתרומם"
רשות ההגבלים פנתה באחרונה הן לגט טקסי והן לאובר לקבלת מסמכים, על מנת לבדוק טענות לפיהן גט טקסי פעלה כדי לחסום את כניסת אובר לישראל
בית המשפט קבע כי Uber אינה חוקית מכיוון שהנהגים שלה אינם מחזיקים בהיתרים ובביטוח הדרושים ■ בהמבורג ובברלין החברה הצליחה לגרום לכמה בתי משפט להשעות את הצווים שניתנו לפני שנערכו דיונים משפטיים מלאים
יוני גריפמן, שהשיק השבוע את אפליקציית המוניות בארץ, מציע בינתיים 20% הנחה לנוסעים ואפשרות להתחלק בתשלום על הנסיעה ■ "אנחנו אוהבים תחרות - התנאים משתפרים, שכר הנהגים עולה, והמחיר לנוסעים יורד"
Uber האמריקאית משיקה בישראל את שירות uberTAXI, שמאפשר הזמנת מונית בלחיצת כפתור דרך אפליקציה ייעודית, בדומה לזה שמפעילה גט טקסי בשנים האחרונות ■ התחרות בגזרה המקומית מתחממת בין שתי החברות
מספר הנוסעים בנתיבי איילון בחודש יולי ירד ב-7.8%, מספר הנסיעות במיזם השכרת האופניים של תל אביב "תל אופן" צנח ב-9% ומספר השימושים באפליקציית התחבורה הציבורית Moovit נפל ב-7.25%
דניאל רמות ואורן שובל מספרים על החיים בתפר שבין תל-אביב לניו-יורק, על האלגוריתם המסובך שבבסיס כל נסיעה ועל הכוונות לכבוש את מנהטן ■ קבלו את המונית הקולקטיבית הראשונה
בכיר בענף: החברה תעזוב את ישראל אם לא יאפשרו לנהגים פרטיים לשמש נהגים בתשלום
אובר וליפט שמתחרות בגט טקסי השיקו בשבוע שעבר שירות ניסיוני ■ איך ישפיע המהלך על התחבורה הציבורית, והאם הוא יצמצם את מספר המכוניות בכבישים?
בין המשקיעים: קרן ההשקעות השבדית Vostok Nafta ■ הגיוס של גט טקסי מגיע חודשיים בדיוק אחרי סבב ענק של המתחרה אובר, שגייסה 1.2 מיליארד דולר לפי שווי של 18.2 מיליארד דולר
lyftWoltאפליקציותזכויות עובדיםטכנולוגיה: סטארט-אפיםיאנגוכלכלת חלטורותמוניותתחבורה שיתופיתמשלוחים