מדד התחבורה: אגד מקבלת מהמדינה תשלום על כל נוסע. היא מסרה ל"גלובס" כי הסיעה 30% יותר ממה שמסר משרד התחבורה; לאן נעלמו 8 מיליון נוסעים? ועוד תעלומה: על צו הרחקה שהוצא ל"גטקסי", ואשר לא ירחיק אף נהג
האוטובוסים, המובססים על טכנולוגיית אולטרה-קבלים מתקדמת, ישתלבו בפיילוט בתל-אביב. בשבוע שעבר הושקו בבולגריה
פער בין "הערכות" אגד למספר נוסעים לבין דיווח משרד התחבורה
תושבי מודיעין עילית קיבלו שיחה עם הודעה מוקלטת מטעם ההנהלה, בה נאמר: "נוסע ללא תשלום גורם נזק ישיר לחברה. הציבור מתבקש להשתדל לשלם"
סקר תחבורה ציבורית ב-17 מטרופולינים בעולם שמפורסם לראשונה ב"גלובס", בדק את משך הזמן הנסיעה הממוצע של נוסע ואת הזמן "המבוזבז" בהמתנה בתחנות ■ בכל הערים מחכים הרבה מדי זמן, גם בתל-אביב, גם ברומא ובניו-יורק, ואפילו בלונדון המצב רחוק מלהיות משביע-רצון
כחלק ממאבק ועד עובדי חברת התחבורה מול ההנהלה, האוטובוסים לא יושבתו - אך הנהגים לא יגבו תשלום מהנוסעים
שלום חגי, בעלי חברת הארגז והבעלים של טיב טעם, יוצא לקרב חזיתי מול שר התחבורה ■ ועד? "העובדים הם דבר יקר מכדי להפקיד אותם בידי ועדים, אני דואג להם ■ יוקר המחירים? "כל שר משפריץ תקנות. זה פופוליזם"
בג"ץ הורה למדינה לנמק מדוע לא ייערך מכרז בין חברות ישראליות בלבד לאספקת אוטובוסים לאגד ודן, וזאת על רקע טענות כי משרד התחבורה ניסה לקדם יבואני אוטובוס סיניים המקורבים פוליטית לשר התחבורה ישראל כץ
ההסתדרות: איום השביתה הוסר זמנית בלבד, לאחר שהצדדים סיכמו לתת שבוע נוסף למו"מ על הסכמי שכר ■ סגן יו"ר ועד הנהגים בדן: "דחיית השביתה נכפתה עלינו ע"י ביה"ד. אם ביום ג' הבא לא יושגו הסכמות, השביתה עדיין על הפרק"
האפליקציה של הסטארט-אפ הישראלי מזהה את מספר הקו, התחנה ומספר האוטובוס - ומאפשרת לשלם בלי קשר עם הנהג
למה שמנת צריך להוזיל ואוטובוס לא? כי בישראל לא חושבים
מבקשים שנקנה תוצרת הארץ, בזמן שכ"ץ מייבא אוטובוסים מסין
לטענת העובדים וההסתדרות, ההצעה אשר גיבשה ההנהלה צפויה לפגוע בשכרם של כ- 300 נהגים שכירים בחברה ■ הערב צפויה להתקיים בבית ההסתדרות, אסיפת עובדים שבה יוחלט האם לשבות מאמצע שבוע הבא
הישראלים הגבירו השנה את השימוש בתחבורה ציבורית והגידול נרשם גם באוכלוסיות חזקות, כך עולה מסקר גיאוקרטוגרפיה ■ אבי דגני: "המגמה מושפעת משיפור התחבורה, אך גם ממצב כלכלי"
לדברי שר התחבורה, הכסף שנחסך, שהיה הולך לכיסיהם של ספקי האוטובוסים, ילך כעת לשיפור התחבורה הציבורית ■ כתב בפייסבוק: "הסתיים המונופול לאספקת אוטובוסים ע״י שני מפעלים בישראל, ללא הליך תחרותי ובמחירים מופקעים במימון המדינה"
אם לא די בעמודי תאורה, תמרורי תנועה ושילוט חניה, פחי אשפה, מכלי מחזור, ספסלים, עמודי בטיחות, חניות לאופניים, עומד להצטרף למדרכה העירונית עוד משתתף כבד
MOOVITמדד התחבורה הציבוריתמירי רגבמשרד התחבורהנהגיםנתיב תחבורה ציבוריתפקקי תנועהרכבת ישראלתחבורה ציבוריתתשתיות תחבורה