אורי עיני

כתבות אחרונות

 

מיינדסט של מצליחן: מהו סוד ההצלחה של מנכ"ל WPP מרטין סורל

מהו הגורם שהופך מצליחנים כמו וורן באפט, ג'ק וולש ודונאלד טראמפ למי שהם? האם זו חריצות או חוכמה יתרה, מיומנויות ניהול מופלאות, כישרון או אולי מזל? ■ אורי עיני, חנן גליקמן ומוטי שרף מנסים לפצח את החידה

ענת כהן 27.07.2010

פסטיבל הפרסום בקאן: 3 "אריות" ברונזה לאדלר-חומסקי

הזכייה היא בקטיגוריית הפרינט על קמפיין לצבר נופש ותיירות ■ כל אחת מ-3 המודעות השונות בקמפיין זכתה ב"אריה"

חגית ברנסקי 23.06.2010

מודי כידון: "ענף הפרסום הוא הסיסמוגרף של החברה"

קקטוס הזהב, שנערך השנה לראשונה במתכונת של פסטיבל, סיפק בין חלוקות הפרסים גם כמה תובנות לגבי עולם הפרסום ב-2010 ■ נועם לניר: "אף אחד מהברנדים הגדולים באינטרנט לא נבנה מפרסום"

חגית ברונסקי 26.05.2010

מיעוט הפקות הענק

היום מנסים לעשות פרסום קטן וחכם. הבא שייצא בהפקת ענק חכמה יזכה בבולטות

אורי עיני 28.06.2009

10 עבודות לשלמור בשלב הגמר בפסטיבל הפרסום בקאן, בהן עבודות ל"גלובס"

(עדכון) - אדלר-חומסקי העלה לגמר 4 עבודות ■ גם שמעוני-פינקלשטיין, פרומרקט, באומן-בר ו"המזבלה" העלו פיינליסטים ■ ערן גפן סוגר חשבון בנושא החרמת הקקטוס: "המתחרים שלנו הם קריספין פורטר, בוגוסקי ופארפר"

ענת ביין-לובוביץ' 22.06.2009

"אמרתי לגדעון עמיחי שחשוב לי לדעת שאני מגיע לנהל את המשרד בגובה העיניים שלו, והוא היה הוגן ואמר שזה לא יכול לקרות"

כך טוען אמיר גיא, המנכ"ל המשותף של אדלר-חומסקי, בראיון אתו ועם אורי עיני היום במגזין "פירמה" ■ השניים, שגדלו בשלמור-אבנון-עמיחי, מספרים כי עמיחי אמר להם כי לא יוכלו לשמש כמנכ"לי המשרד - ולכן עברו לאדלר

ענת ביין-לובוביץ' 16.06.2009

השראה או העתקה? בכירי ענף הפרסום מספרים על התופעה מאחורי שולחנות הקריאייטיב

מדי פעם צצים בענף הפרסום סרטון או מודעה מחו"ל שמזכירה באופן חשוד קמפיין שעלה בישראל ■ האם העתקה של קונספט היא לגיטימית? מתי הלקוח עשוי להתעצבן? ומדוע במזרח-התיכון יש חוקים אחרים?

ענת ביין-לובוביץ' 27.05.2009

   12   

   נמצאו 23 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 2