פלאפון מציעה כיום את השירות האטרקטיבי ביותר למרות המגבלות שלו ■ סלקום היא היחידה שמאפשרת הורדה נוחה גם למחשב וגם לטלפון ■ ואורנג' בינתיים מאחור - אך צפויה בקרוב לשנות את מאזן הכוחות
במסגרת המבצע תעניק פרטנר ללקוחות המגזר הטבה של 300 דקות במחיר אפס לשיחות בתוך המשפחה, 1,000 דקות שיחה בחודש בעלות של 9 אגורות לדקה לזוגות ו-90 דקות בשעות הפנאי למתגייסים לשירות לאומי
בגלל מגוון המסלולים כמעט בלתי אפשרי להשוות בין מסלולי המשפחה בסלולר ■ "גלובס" ואתר "כמהזה?" בדקו מה מציעות חברות הסלולר למשפחות - ומצאו כי פרטנר מציעה את המחירים הזולים ביותר
זאת לאחר שסיימה לעבוד עם רשת סופר-פארם והחליטה על פתיחת רשת חנויות משלה ■ תמכור ברשת באג מחשבים ניידים עם מודם סלולרי מובנה, טלפוניה קווית, מודמים סלולריים וחבילת מוצרים משלימים
בזק בינלאומי זוכה לציונים הטובים ביותר בכל הפרמטרים, מה שמציב אותה מעל שתי מתחרותיה 012 סמייל ונטוויז'ן 013, אך הן לא הרחק מאחור ■ בשורה התחתונה: המיזוגים והתחרות הגוברת הטיבו עם הצרכנים
התובעים טענו כי במסגרת חבילת דקות שרכשו, הם חויבו בתשלום עבור מקטע השיחה ברשת אורנג' בשיחות לחו"ל ■ בתגובה טענה פרטנר כי הדבר נבע מתקלה, שבגינה זיכתה את מנוייה בסכום כולל של כ-321 אלף שקל
חברת הסלולר פלאפון הובילה בשבוע החולף את הפרסום ברשת עם השקעה של כ-84 אלף דולר
הבאזז נגמר - ואתר Mako של קשת מאבד 22.6% עם סיום "האח הגדול VIP" ■ רק 18% מהגולשים מדווחים כי שמעו על טוויטר
"גלובס" בדק בעזרת אתר "כמהזה" עבור מי העסקה כדאית, ולמי עדיף להישאר בחבילה עליה הוא כבר מנוי
באחרונה אופנתי להגיד שהקריאייטיב המקומי תקוע, אבל גם בביצה המקומית מתגלים לעתים יהלומים שמאומצים בעולם הרחב - כמו הקמפיינים של גלר-נסיס, מקאן, באומן-בר-ריבנאי, ראובני-פרידן וגליקמן-נטלר-סמסונוב
לטענת התובעת, על אף שהלקוחות לא ניצלו את מלוא "בנק הדקות" בחודש מסוים, הם חויבו ע"י פרטנר באותו החודש בתשלום בגין שיחות למספרי טלפון בישראל שאינם מתחילים בספרה "0" ואשר הינם מספרי בזק
אורנג' הובילה בשבוע שעבר גם את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-146 אלף דולר סופר-פארם והמשביר לצרכן הגדילו את ההשקעה בפרסום לקראת החג
אורנג' הוביל בשבוע שעבר גם את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-135 אלף דולר שבוע לפני פסח - סופר-פארם, שופרסל דיל והום סנטר נותנות "פוש" אחרון ומגדילות את ההשקעה בפרסום
העבודה שזכתה בתחרות "רעיון השנה" היא פרויקט של Y&R אינטראקטיב עבור פורטל Orange Time, המשתמש בטכנולוגיה חדשנית בכדי "להדליק" את האתר רק כשהאור בחדרו של הגולש נכבה - כמו בקולנוע
בדיקת "כמהזה?" ו"גלובס" מעלה כי למרות שהמבצעים החדשים משקפים הוזלה לעומת המחירים הקודמים - אף חברה אינה מספקת את המחירים הזולים ביותר בצורה גורפת רוצים לחסוך? תתנתקו עד סוף החופשה
ההסכם כולל את מיטב המותגים המובילים של ערוץ 10 וכן שידורים חיים ו-VOD של תכני החדשות של הערוץ במסגרת שיתוף-הפעולה תשווק נענע10 את פרסומות הווידיאו שישולבו בתכנים אלה ב-orange time
דוחות כספייםחברות סלולרחדשנות על הברחיים רומנוטכנולוגיהיוסי ניסןפרטנרקובי ישעיהורועי גולדנברגתכנון ערים