חשבון נפש ליום כיפור: "גלובס" בודק אילו חברות מככבות בראש דירוג מספר הפניות שקיבלה המועצה לצרכנות - ומגלה שליטה של חברות הטלוויזיה והתקשורת בעשירייה הפותחת
תקציב הפרסום של פרטנר מטופל בשני משרדים - שלמור-אבנון-עמיחי וראובני-פרידן, אך דווקא המשרד המגזרי הוא שהתבקש להפיק את הקמפיין רחב ההיקף למהלך "אורנג' בי פירסט"
ניטור של שיחות הצ'אט מאפשר לעקוב אחר הסכנות האורבות לילדים ברשת - ולהגן עליהם מפני פדופיליה, תכנים אלימים והונאה ■ "גלובס" בודק מה כוללות התוכנות החדשות
התובע: "אורנג' איפשרה למי מנציגיה להיכנס לפרטי התובע ולנקום או להעניש אותו על רצונו להתנייד ממנה לחברה סלולרית אחרת" ■ פרטנר: "רק הלקוח עצמו יכול לבצע את השינוי בשם"
פראנס טלקום היא הבעלים של המותג אורנג' וצפויה לקבל תמלוגים מפרטנר על השימוש במותג
עד כה נוהל תקציב הפרסום של אורנג' לפי פרויקטים שיועדו מראש לכל אחד מהמשרדים ■ ביקורות בענף על השיטה שגורמת למשרדים לייצר קמפיינים שלא בטוח שיעלו לאוויר
מאז עלתה לאוויר, 4 כותבי בלוגים בולטים פרשו מהפלטפורמה - בהם דבורית שרגל, עידו קינן, בועז כהן וכעת גם רונן דורפן ■ עפ"י TIM, בחצי השנה האחרונה ירדה החשיפה לאתר אורנג' ב-23% ■ פרטנר: "אין כל כוונה לסגור את הבלוגיה"
אריק אלסטר, מנהל אגף ציוד הקצה בחטיבת השיווק באורנג', מסביר לי את מקור הבעיות
לטענת התובעים, פרטנר טעתה באופן שיטתי ומתמשך בחישוב ההנחות שנתנה ללקוחותיה במסגרת חבילת "אורנג' חברים" ששווקה החל מ-2005 ועד סוף 2009
בית המשפט אינו אדיש לסבל שנגרם לאזרח הקטן ע"י חברות הענק: בשני פסקי דין "מרעננים" חייב השופט עודד מאור את פרטנר ואת HOT לפצות את הצרכן בגין עוגמת-הנפש שנגרמה לו מכך שהן דחו אותו ב"לך ושוב"
"ל-9700, המכשיר היקר בתולדותינו, תקלות שלא תיקנו. יכולנו לפתור אותן, אך לא נטרח"
קטגוריית הסלולר מתעוררת: פלאפון השקיעה בשבוע החולף כ-1.7 מיליון שקל בקמפיין "מדברים חופשי", ואילו אורנג' השקיעה כ-1.5 מיליון שקל בקמפיין לתוכנית "אורנג' FREE"
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לבנק דיסקונט ממוקמת בפסגת סקר הפרסומות האהובות כבר שבוע רביעי ברציפות
התחרות בשוק הטלפוניה הקווית הוזילה את התעריפים משמעותית, עד לסכום של 25 שקל לחודש לממעטים לדבר ■ באמצעות "כמהזה" בדק "גלובס" מהי ההצעה הכי משתלמת למי שמדבר הרבה, מעט או באופן ממוצע
לדירוג מדד המותגים 2010 בשיתוף תפן וגיזה-זינגר-אבן - פרויקט בתמונות: מי עלה, מי ירד, מי הפתיע ומי איכזב?
החל מבנק הודעות ועד שימוש ב-icq או באתרים של חברות הסלולר - שפע של דרכים יכולות להוזיל את עלויות שליחת ה-SMS, המנפחות את חשבונות הסלולר שלנו מבלי שנרגיש
דוחות כספייםחברות סלולרחדשנות על הברחיים רומנוטכנולוגיהיוסי ניסןפרטנרקובי ישעיהורועי גולדנברגתכנון ערים