גם השבוע: פלאפון - הפרסומת הכי זכורה; דיסקונט - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לבנק דיסקונט ממוקמת בפסגת סקר הפרסומות האהובות כבר שבוע רביעי ברציפות

שבוע שני ברציפות: פרסומת של פלאפון מובילה את דירוג הפרסומות הזכורות. לאחר שבשבוע שעבר הפרסומת של פלאפון, עם האב והבן המוציאים לפטופים מתוך כוורת דבורים, דורגה במקום הראשון ברשימת הפרסומות הזכורות - הפרסומת החדשה של פלאפון, עם ענני צמר הגפן המתוק, באמצעות באומן-בר-ריבנאי, הגיעה היישר לפסגת הפרסומות הזכורות כבר בשבוע הראשון לשידורה.

ד"ר רינה דגני, מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, מציינת כי זירת התקשורת השיווקית מתחממת, כאשר אנו עדים ל"מאבקים" צמודים בין חברות בתחומים שונים ברשימת הפרסומות הזכורות והאהובות - 3 חברות התקשורת (פלאפון, סלקום ואורנג'), שני בנקים (מזרחי-טפחות ודיסקונט) ושתי חברות מוצרי החלב (תנובה ושטראוס).

הפרסומת לבנק דיסקונט, באמצעות יהושע TBWA, היא האהובה ביותר שבוע רביעי ברציפות. הצופים שומרים אמונים לפרסומת של הבנק ומדרגים אותה כפרסומת האהובה ביותר, למרות שלא שודרה כלל בשבוע האחרון.

הפרסומת של אורנג', באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן, היא הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון. סך ההשקעה בפרסומת זו עומד על כ-1.2 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה עוד כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע גבוה ממספרן בשבוע שעבר, כאשר מספרן עומד על 285 (בהשוואה ל-265 בשבוע שעבר).

כמו כן, בסך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים השבוע ניכרת עלייה ביחס לשבוע שעבר, כאשר השבוע הוא עומד על כ-42.3 מיליון דולר (לעומת כ-41.2 מיליון דולר בשבוע שעבר).

אינפו: זכורות ואהובות, קמפיין פלאפון
 אינפו: זכורות ואהובות, קמפיין פלאפון