אילן גרינבוים

כתבות אחרונות

 

בעקבות ההסכם הגלובלי: תקציב הפרסום של נוקיה עובר ל-JWT

היקף התקציב: כ-9 מיליון דולר במחירי מחירון ■ בנוסף נבחנת העברת תקציב רכש המדיה ממדיה קום לקראט מדיה וואן ■ השינויים - בעקבות ההסכם הגלובלי של נוקיה עם JWT וקארט

ענת ביין-לובוביץ 04.01.2010

גיל שרון: "עלינו להמשיך ולבצע מהלכים למרות חוסר הוודאות"

מנכ"ל פלאפון בוועידת ישראל לעסקים 2009: "חברה שנבנית לטווח ארוך תוכל לשרוד כל משבר, ורבים הסיכויים כי אף תצמח בטווח הרחוק"

שמוליק שלח 13.12.2009

נוקיה מחפשת בישראל מפתחי אפליקציות למכשיריה

אילן גרינבוים, מנכ"ל יורוקום-נוקיה: "כשני מיליארד מכשירי נוקיה פועלים ברשתות הסלולר בעולם וכשלושה מיליון בישראל - זה מספר שנותן יתרון עצום למפתחי האפליקציות"

צחי הופמן 02.12.2009

נוקיה תקיים כנס ראשון של מפתחי אפליקציות בישראל

הכנס יציג את אפשרויות הפיתוח החדשות וחשיפה לדוגמאות מהעולם לאפליקציות של מותגים ושירותים שונים המשתמשים בפלטפורמה של נוקיה לקידום המוצר שלהן עם הצרכנים

צחי הופמן 25.11.2009

מנכ"ל יורוקום: "לא נלך לשום מודל שעוקף את המפעילים"

אילן גרינבוים בוועידת תקשורת ונתח שוק 2009 של "גלובס": "נכון שה-iPhone מעורר עניין, ואני מניח שהוא ימשיך כך זמן מה גם אחרי שייכנס לשוק בארץ"

אילנית חיות 13.07.2009

מתחרה ראוי ל-iPhone? יורוקום-נוקיה השיקה את ה-N97

(עדכון) - חברות הסלולר בישראל ישיקו את הנוקיה-97 ללא תוכנת הסקייפ ■ מנכ"ל יורוקום-נוקיה: "אני מעריך כי מכירות הטלפונים בשוק יגדלו כתוצאה מכניסת ה-iPhone לארץ, וכתוצאה מכך הפגיעה במכירות לא תהיה גדולה"

גד פרץ‏ וצחי הופמן 12.07.2009

   12   

   נמצאו 22 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 2