איציק אברכהן

כתבות אחרונות

 
איציק אברכהן / צילום: יוסי כהן

דוחות הרבעון של שופרסל מציגים צמיחה של 5% ברווחים

רשת הקמעונאות הגיעה ב-2017 לרווחים של 275 מיליון שקל ■ הרבעון הרביעי של שופרסל מראה על שחיקה ברווחים

אביב לוי 26.03.2018
איציק אברכהן / צילום: שלומי יוסף
חברות מזון | בלעדי

שופרסל מוכרת לספקים מידע על דפוסי קנייה של לקוחות

המידע יאפשר לחברות להציע מבצעים אזוריים מותאמים ויכניס לשופרסל מיליוני שקלים בשנה ■ שופרסל: "המידע מייצר שקיפות ומסייע לפיתוח השוק. כל מידע אישי נשמר בחברה ולא מועבר לספקים בשום צורה"

שני מוזס 14.02.2018
המותג הפרטי של שופרסל / צילום: תמר מצפי

מכירות המותג של שופרסל הפכו אותה ל"ספק" החמישי בגודלו

שופרסל מכרה מוצרי צריכה של המותג הפרטי בכ-2.5 מיליארד שקל, המהווים 6% ממכירות מוצרי הצריכה ב-2017 ■ מכירות המותג הפרטי מהוות כ-23% ממכירות רשת הקמעונאות הגדולה בישראל בשנה החולפת ■ בעקבות רכישת ניו-פארם, היקף המכירות של המותג הפרטי צפוי לצמוח

שני מוזס 24.01.2018
איציק אברכהן / צילום: שלומי יוסף

שופרסל והמכולות: הצרכן ירוויח?

הרשת מסמנת את המינימרקטים כמנוע רווח עתידי בדרך למאבק בספקים

שני מוזס 16.01.2018
Cash & Carry  /צילום: סיון פרג'

מנכ"ל שופרסל: "התקופה שהספקים הכתיבו מחירים הסתיימה"

הרשת השיקה היום את מערך Cash and Carry, חנויות שימכרו בסיטונאות לעסקים כמו מכולות ובתי קפה, במחירים נמוכים בשל כוח הקנייה שלה ■ המנכ"ל איציק אברכהן: "שופרסל תתרום לכך שעסקים קטנים יהיו יציבים יותר ויוכלו לגלגל את ההוזלה לצרכן"

שני מוזס 16.01.2018
שופרסל דיל / צלם: אריאל ירוזלימסקי
הסכם הפצה | לפני כולם

נחשף מחירון ההפצה של שופרסל למינימרקטים ומכולות

המחירים המדהימים ששופרסל משיגה בכוח הקנייה שלה נמוכים מאלה שמקבלים הסיטונאים והמפיצים מהיצרניות ■ לפי נתונים שהגיעו ל"גלובס", המחירים שמקבלים הסיטונאים גבוהים בעד 26% ■ "אם נמכור לכולם במחיר שאנחנו מוכרים לשופרסל, נפשוט רגל. החלוקה הזו מאפשרת לנו לשמור על איזון"

שני מוזס 15.01.2018
אנשי השנה / איור: אורן ג'מצ'י

איש השנה שלי: הבחירה האישית של כתבי "גלובס"

כמי שעוקבים יום-יום, שעה-שעה אחר המתרחש, בחרו כתבי "גלובס" את האנשים שבלטו במיוחד בתחומי הסיקור שלהם ■ אנשי השנה של "גלובס"

כתבי גלובס 13.01.2018
גיל טופז / צילום: יוסי צבקר

דוח שנתי: בכירים ובכירות מסכמים את שנת 2017

המהלכים המשמעותיים והדמויות הבולטות שעשו את השנה ■ כתבה שנייה בסדרה

שירי דובר 31.12.2017
 איציק אברכהן, מנכל שופרסל / צלם: סיון פרג`

דסק"ש מכרה 4% משופרסל ב-170 מ' ש'; הרווח - 85 מ' ש'

גם מנהלי שופרסל נהנים מהזינוק של 70% במניה: מימשו אופציות ברווח כולל של 48 מיליון שקל, בהם המנכ"ל איציק אברכהן שמכר ברווח של כ-15 מיליון שקל

אביב לוי 25.12.2017

מחיר 12 סניפי ניו-פארם שיימכרו: 15 מיליון שקל

המתחרים על סניפי ניו-פארם שיימכרו במסגרת העסקה עם שופרסל: בנט קפלן תחת השם WePharm והאחים ניסנוב ■ האתגר העיקרי לרוכשים: אישור ההסכמים להפעלת בתי המרקחת מול קופות החולים והמשכירים

שני מוזס ומיכל רז-חיימוביץ' 16.10.2017
המשביר לצרכן | לפני כולם

בנט קפלן והאחים ניסנוב מתחרים על רשת ניו-פארם

הערכות: רכישת 11 סניפי הפארם במטרה להקים רשת פארם חדשה צפויה להסתכם בכ-15 מיליון שקל ■ בנט קפלן והאחים איציק ושרון ניסנוב, שני הרוכשים הפוטנציאליים, מסרו התחייבויות בדבר העסקה

 

שני מוזס 15.10.2017

אישור עסקת שופרסל-ניו-פארם נדחה ל-30 בספטמבר

הממונה על ההגבלים העסקיים, עו"ד מיכל הלפרין, הייתה צפויה לאשר את עסקת שופרסל ניו-פארם בימים הקרובים, וכעת בדיווח לבורסה צוין כי מועד אישור העסקה הוארך

שני מוזס 31.08.2017

עסקת שופרסל-ניו-פארם: הספקים הגדולים חששו להתנגד

הספקים צפויים להיפגע אם עסקת המכירה של ניו-פארם לשופרסל תאושר, שכן כוח הקנייה של שופרסל מולם יתחזק משמעותית ■ איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל: "ספקים שירצו לעבוד איתנו יצטרכו לתת לנו את מה שאנחנו מבקשים"

שני מוזס 15.08.2017
המרלו"ג של שופרסל בשהם. 51 אלף מ"ר / צילומים: שלומי יוסף
הסכם הפצה | לפני כולם

שופרסל נכנסת לתחום ההפצה: תפיץ מוצריה לשוק הפרטי

מדובר בצעד משמעותי ביחסי הרשת עם הספקים, שמצטרף למעבר לסדרנות עצמית ולפגיעה ממכירות המותג הפרטי הצומח של שופרסל

שני מוזס 30.07.2017

שופרסל נכנסת לקטגוריית הפארם: משיקה מותג פרטי - CARE

זאת רגע לפני הכרעת הממונה על ההגבלים בעניין עסקת שופרסל-ניו-פארם ■ המותג הפרטי יכלול פלסטרים, פדים לחיטוי וחבישה, בדיקות הריון, קונדומים, משקל, תיק עזרה ראשונה ובקבוקי מים חמים, שיימכרו במחירים בין 10-70 שקלים

שני מוזס 16.07.2017

   2345678910111213141516   

   נמצאו 249 כתבות   |   עמוד 9 מתוך 16