שילוב של עלייה בהכנסות וצעדי התייעלות הוביל לשיפור ברווחיות הגולמית של הרשת ■ תחלק לבעלי המניות דיבידנד של 70 מיליון שקל
מסכמת את הרבעון השני עם יציבות בהכנסות - 2.9 מיליארד שקל ■ המנכ"ל: "מאז המחאה החברתית אנו מתחזקים; ידענו להתאים את עצמנו מול הרשתות האחרות"
רשת השיווק הציגה רווח של 55 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2013 ■ שיעור הרווח התפעולי עלה מ-2.5% ל-3.5% ■ הושלם פיצול הנדל"ן של הרשת
חברת הייעוץ למוסדיים מתנגדת גם לתנאי העסקת אסף לבנת - נכדו של אברהם לבנת, מבעלי אי.די.בי - כמנהל קטגוריה באגף הסחר והשיווק בשופרסל
שופרסל הורידה מסדר היום את אישור הבונוס השנתי למנכ"ל איציק אברכהן ■ אברכהן הוא שיאן השכר בשופרסל, עם שכר בעלות של 3.4 מיליון שקל
עלות השכר של אחיו רני צים, שכיהן עמו כמנכ"ל משותף, הגיעה ל-3.8 מיליון שקל
אחרי שכרטיס האשראי של שופרסל קצר רווח של 29 מיליון שקל, המנכ"ל איציק אברכהן מצהיר כי זו רק ההתחלה ■ רגע לפני פסח הוא מבטיח כי "שופרסל תעשה הכול כדי לשמור על הלקוחות", וטוען: "שופרסל לא מרוויחה שקל בעופות"
רשמה הכנסות של 11.57 מיליארד שקל, לעומת 11.6 מיליארד שקל ב-2011 ■ הרווח הנקי ברבעון הרביעי ירד ל-56 מיליון שקל, לעומת 108 מיליון שקל ברבעון המקביל ■ המנכ"ל איציק אברכהן השתכר ב-2012 כ-2.15 מיליון שקל
באתר, ששמו שונה ל"שופרסל אונליין", הרשת שמה דגש על ממשק מהיר, התאמה אישית להעדפות הלקוחות ופירוט תזונתי ■ האם זה יגרום לצרכן להצביע בעכבר?
דירקטוריון שופרסל אישר לבצע ברבעון הראשון של 2013 מהלך שבו ירוכזו מרבית הסניפים והנדל"ן המניב של שופרסל בחברה-בת פרטית בבעלות מלאה
יו"ר אסם בפאנל קמעונאות בכנס של רשות ההגבלים: "כספק גדול אני לא חומס ולא משתמש בכוחי; אין לי רצון לדחוק את המתחרה הקטן הצידה"
גידור שימש כמשנה בכיר למנכ"ל שופרסל וכסמנכ"ל הסחר והשיווק של הרשת ■ מנכ"ל שופרסל, איציק אברכהן, ימלא את תפקידו של גידור עד למינוי מחליף
שופרסל משלמת שכירות בסך חצי מיליון שקל בחודש בסניף ברוממה, וההערכות הן כי העברת הסניף לזכיין "שערי עזרה" תגרור קרב מחירים מול רמי לוי ואושר עד
מימוש 4 נכסי נדל"ן סייע לרווח הנקי של הרשת לקפוץ ברבעון השלישי ל-69 מיליון שקל ■ ההרעה בשוק הקמעונאות באה לידי ביטוי ברווחי 9 החודשים הראשונים השנה, שקטנו ב-14% ל-143 מיליון שקל ■ פסגות: "יש שיפור - אבל איטי"
הסניף השני של לוי שנפתח אתמול בעיר הצית מלחמת מחירים חדשה בין הרשתות, שהוזילו בחדות מוצרים רבים ■ מנכ"ל שופרסל: התחרות במודיעין תביא קונים מת"א ומירושלים ■ רמי לוי: הצרכנים לא פראיירים ומצביעים ברגליים
כתבה למנכ"ל שופרסל, איציק אברכהן: "המסר שלך ליוניליוור צריך להיות: עדיין תרוויחו, אבל פחות - לא ניתן לכם להמשיך לעשוק את הצרכן הישראלי"
Beאורי וטרמןיוסי אמירמינוי בכיריםעופר בלוךקמעונאותרשתות שיווקשופרסלשכר בכיריםשלומי אמיר