אסף אלפרוביץ, מנכ"ל אליום: "עמידה ביעדים הקליניים של הניסוי בשלב מוקדם זה תאפשר לנו לייעל את התהליך לקראת קבלת אישור ה-FDA ואף לקצר באופן משמעותי את לוחות הזמנים"
החברה פועלת למציאת מפיץ בקנדה עבור קו מוצרי הסטנטים האורולוגים
אליום מדיקל קיבלה מכתב תגובה מה-FDA לבקשת החברה לאישור שיווק במסלול 510(k) למערכת ה-WIRION של גארדיה
אליום מדיקל דיווחה על הסכם הפצה ברוסיה לתקופה של 5 שנים בהיקף כספי של 48 מיליון שקל לפחות
אסף אלפרוביץ: "השידור החי המוצלח הינו חלק מתהליך בו החלנו להשקת המוצר והטמעת הטכנולוגיה המתקדמת הן בשווקים קיימים והן בשווקים חדשים ובפרט בשוק המקומי"
אסף אלפרוביץ מנכ"ל אליום: "השוק האמריקאי הינו אחד משווקי היעד העיקריים שלנו"
המנכ"ל: "ביצוע מוצלח נוסף של הליך בשידור חי בכנס ה-2013 VIVA המתווסף לשידורים חיים שהוצגו בכנסים המרכזיים השנה בפאריז ובטוקיו, הינו בעל חשיבות אסטרטגית לחברה ופותח בפנינו הזדמנויות למסחור ולהצפת ערך בחברה"
זהו הפטנט השלישי עבור מערכת ה-WIRION שקיבלה החברה בארה"ב
החברה מורכבת משתי חברות עם מוצרים מעניינים בתחומי האורולוגיה והגניקולוגיה, שמתקשות בחדירה לשוק ■ אליהן מוצמד בסיכה חלום גדול מתחום הקרדיולוגיה
אליום מדיקל הודיעה היום כי התקשרה בהסכם הפצה אסטרטגי בסין עם חברת Beijing King Health ■ ההסכם הינו בלעדי ולתקופה של 8 שנים
אסף אלפרוביץ, מנכ"ל אליום מדיקל: "אנו מאמינים כי המוצר, שהוא בעל יתרונות קליניים ברורים, ייצור ערך למטופלים, לרופאים, למערכת הבריאות, למבטחים ולבעלי המניות"