מניית היום: חתמה על הסכם הפצה בסין - ומזנקת ב-8%

אליום מדיקל הודיעה היום כי התקשרה בהסכם הפצה אסטרטגי בסין עם חברת Beijing King Health ■ ההסכם הינו בלעדי ולתקופה של 8 שנים

אליום מדיקל , חברת מכשור רפואי המתמחה בטכנולוגיות זעיר פולשניות, הודיעה היום (ג') כי התקשרה בהסכם הפצה אסטרטגי בסין עם חברת Beijing King Health. ההסכם הינו בלעדי ולתקופה של 8 שנים החל מקבלת האישורים הרגולטורים למכירה בסין.

במסגרת ההסכם, התחייבה King Health לרכישה של מוצרי הסטנטים האורולוגים של אליום בהיקף של כ-58 מיליון שקל לפחות, על פני תקופה של 8 שנים, ובהתאם ליעדים מינימליים שנתיים שנקבעו. החברה מעריכה כי King Health תחל במכירות תחת הסכם זה בשנת 2016, בכפוף לקבלת האישורים הרגולטוריים הנדרשים.

מנכ"ל אליום אסף אלפרוביץ ציין כי "ההסכם המשמעותי עם חברת King Health הינו אסטרטגי וחשוב ביותר לחברה הן ברמת פוטנציאל ההכנסות והרווחיות שהוא מגלם והן ברמת החדירה לשווקי המזרח הרחוק האטרקטיביים. ההסכם שחתמנו הנו פרי תהליך יסודי במסגרתו ביצענו ביחד עם King Health הערכה מקצועית של השוק והפוטנציאל הגלום בו למוצרי החברה. King Health ואנחנו מאמינים שקיים פוטנציאל שוק משמעותי ביותר בסין למוצרי הסטנטים של אליום שיכולים להוות אלטרנטיבה בטוחה ויעילה לניתוחים".

ההתקשרות בהסכם ההפצה לשיווק מוצרי החברה בסין הינה חלק מתכניות החברה להתרחב אל מחוץ לשווקי אירופה, בעיקר בשווקים המתעוררים באסיה-פסיפיק ובדרום אמריקה, וליצור מנועי צמיחה חדשים לחברה. להערכת הנהלת החברה, השקת המוצרים בסין, בהינתן אוכלוסייתה והתפתחותה הכלכלית בשנים האחרונות, וכן מעמדו החזק של המפיץ בסין מהווה אבן דרך משמעותית במאמצי החברה לשיווק המוצרים בשווקים חדשים בנוסף לשווקים באירופה בהם החברה כבר פועלת והשוק הברזילאי בו החברה צפויה להתחיל למכור במחצית השניה של שנת 2014, במסגרת הסכם ההפצה בהיקף של 44 מיליון שקל עם Meizler UCB Biopharma S.A שנחתם בחודש מארס השנה.