ארטליסט

חכרה המפעילה קטלוג מוזיקה וסרטוני וידיאו ליוצרי תוכן

כתבות אחרונות

 
יוצר התוכן פיטר מיקנון. ''מוכר בלי למכור, ולכן זה מצליח'' / צילום: צילום מסך מיוטיוב

השוק הזה מגלגל 250 מיליארד דולר בשנה. מה חושבים עליו בגולדמן זאקס?

שוק יוצרי התוכן מגלגל 250 מיליארד דולר בשנה, ולפי גולדמן זאקס, עד 2027 הוא צפוי להכפיל את עצמו • רבים מיוצרי התוכן לא עובדים עם מותגים, וסקר חדש של ארטליסט הישראלית מגלה מה ישנה את דעתם, ועד כמה חשוב להם החופש היצירתי

גלית חתן 04.03.2024
חצי שעה של השראה. ערן גפן בשיחה עם עירא בלסקי / צילום: מתן פורטנוי, מנחם רייס

היזם שהתחיל כצלם ועורך וידאו והיום מכוון להנפקת ענק

עירא בלסקי היה צלם ועורך וידאו עם רעיונות יצירתיים שלא אהב לקחת סיכונים • אלא שאז הוא עלה על צורך שיש ליוצרים כמוהו - פלטפורמה שמספקת תוכן כמו אפקטים ומוזיקה • היום חברת ארטליסט, שהקים עם שלושה שותפים, רושמת הכנסות של יותר מ־100 מיליון דולר בשנה • בשיחה עם ערן גפן הוא מספר על הכוונות להנפיק ואיך הוא מתכנן להשתלט על השוק

ערן גפן 25.01.2024
אבי יעקבי וארז אגמוני / צילום: Fabric

הרובוט הישראלי שיספק ביקושי איקומרס בדאלאס

החברה הישראלית מקימה בדאלאס מרכז ליקוט רובוטי שמשתרע על פני 3,500 מ"ר ויעניק שירותים לפעילות אונליין של קמעונאים • חברת הקריאייטיב והטכנולוגיה הישראלית Artlist תספק מענק חד-פעמי ליוצר תוכן עבור מימוש רעיון מקורי וייחודי לפרויקט קריאטיבי • אירועים ומינויים

גלית חתן 13.09.2023
סרטונים של יוצרי הטיקטוק charli d’amelio, קאבי ליים, mreviatar / צילום: צילומי מסך מטיקטוק

הפרסומאים החדשים: יותר צעירים מרוויחים מעל 100 אלף דולר בשנה מתוכן דיגיטלי

עולם שיווק המשפיענים מוערך ביותר מ־16 מיליארד דולר בשנה ונמצא במגמת עלייה - אך לא בהכרח על חשבון הפרסום המסורתי • סקר חדש שערכה ארטליסט הישראלית מצביע על גידול בשיעור הצעירים שמרוויחים יותר מ־100 אלף דולר בשנה מתוכן דיגיטלי

גלית חתן 16.02.2023
אהד פרל / צילום: פרטי

עושים כסף בסטורי: מה עומד מאחורי הכלכלה שמפרנסת את משפיעני הרשת

האחים פרל מעלים ליוטיוב סרטונים שלהם מטיילים בארץ, מריה פיקלובה עושה פילטרים באינסטגרם, יובל כספית ממליצה לעוקבות שלה איזה בגדים לקנות - וכולם עובדים בזה במשרה מלאה • יותר ויותר מותגים בוחרים לפרסם את עצמם באמצעות משפיעני הרשת • כמה מיוצרי התוכן באמת מצליחים להתפרנס מזה, מה זה דורש מהם ומה השלב הבא של המגמה? • כל האמת על כלכלת היוצרים

פולי טובמן 18.03.2022
הווידיאו בלוגר מרק ווינס. 8 מיליון עוקבים והתמחות בטיולים ואוכל / צילום: צילום מסך מהיוטיוב של Mark Wiens

אל תקרא לי יוטיובר: יוצרי התוכן העצמאים מרחיבים פעילות ברשת

עם העלייה במספר הפלטפורמות הדיגיטליות עולה גם שיעור הצעירים המתפרנסים מהן • סקר חדש שערכה חברת ארטליסט הישראלית מציג את המגמות בתחום

גלית חתן 06.07.2021
איציק אלבז ועירא בלסקי, מחברת ארטליסט / צילום: מתן פורטנוי

קטלוג התוכן הישראלי ארטליסט רוכש מתחרה ב-65 מיליון דולר

חברת ארטליסט, המפעילה קטלוג מוזיקה וסרטוני וידיאו ליוצרי תוכן, רוכשת את האתר האמריקאי Motion Array בעסקת מזומן • איציק אלבז, מנכ"ל משותף: "יש לנו עכשיו כבר יותר מ-6 מיליון לקוחות"

אופיר דור 15.12.2020
ארטליסט. היזמים איציק אלבז (מימין) ועירא בלסקי. "רק התחלנו לגרד את הפוטנציאל" / צילום: מתן פורטנוי

מייסדי ארטליסט מציגים: לגלגל עשרות מיליונים מחדר האוכל של הקיבוץ

עירא היה יוצר וידאו שלא מצא מוזיקה לסרטונים שלו, ורצה להקים אתר שיפתור את הבעיה • אסף לא הבין מי יקנה את זה, אבל זרם • איציק התלבט אבל נתן צ'אנס • היום הם מספקים מוזיקה ליוטיוברים הכי חמים ברשת, וגם פרנסה לאמנים ישראלים • כך מגלגלים עשרות מיליוני ד' מחדר האוכל בקיבוץ

אופיר דור 21.11.2020
מימין: אייל רז, איציק אלבז, עירא בלסקי, ממייסדי ארטליסט / צילום: Artlist

השקעה של 48 מיליון דולר בסטארט-אפ ארטליסט מקיבוץ אפיקים

החברה פונה לקהל של יוצרי וידאו ויוצרי פודקאסטים ומספקת להם תוכן דיגיטלי באמצעות ניהול קטלוג של קטעי וידאו וסאונד, בהם ניתן להשתמש באופן חוקי ומורשה תמורת מנוי שנתי • "הקורונה לא השפיעה על הגיוס, העסקים שלנו חוו צמיחה בתקופה הזו"

יסמין יבלונקו 29.06.2020