סדרה 5 החדשה של ב.מ.וו היא מכונית גדולה, נוחה ובעלת עיצוב שמרני, ובגירסת 523 ההתחלתית היא אינה מיועדת לשוחרי הריגושים ■ אבל מתחת לכסות היא ממשיכה את המורשת הדינמית-מבריקה של קודמתה
חברות יוקרה בתחומי עיצוב הבית, רכב ותכשיטים יודעות להעריך לקוחות "כבדים" ■ לקוחות VIP מיוחסים במיוחד יוזמנו לאירוח יוקרתי בבית המעצב באיטליה ולהשקות של מכוניות בחו"ל ויבחרו שעון או תכשיט בסלון ביתם
יו"ר ועדת קקטוס הזהב ו-5 משופטי התחרות מנסים לפצח את הקוד שעומד מאחורי קראייטיב מנצח - ובוחרים את הקמפיין הבינלאומי האהוב עליהם
חלוץ מסיים את תפקידו לאחר פחות מ-3 שנים בתפקיד ומשאיר את החברה עם הפסדים כבדים, גירעון בהון החוזר והערת "עסק חי" ■ מכהן גם כמנכ"ל קמור מוטורס, יבואנית BMW
למי שמתעקש על קבריולה - מרצדס E קלאס החדשה היא קבריו משובחת: יפה, נוחה להפליא, מרשימה, יעילה ומהירה, אף כי לא מרגשת לנהיגה ■ היא עושה בדיוק את מה שקבריולה אמורה לעשות: מנפחת את האגו ומעלה אגלי זיעה על המצח
מכוניות מפלצתיות לא טובות ליחסי הציבור? אין בעיה, יצרניות הרכב מציידות את המשפחתיות, התמימות למראה, במנועים אימתניים ■ סובארו STI קוזוורת', פוקוס RS500, מאזדה 3 MPS ועוד
הבדלי גישות: בעוד שדיימלר, יצרנית מרצדס, כבר יצרה כמה שיתופי-פעולה עם יריבים - ב.מ.וו הנמצאת בשליטה משפחתית החליטה לעשות הכול בעצמה, כולל ייעול פעילותה
החידוש המרכזי בוולוו S40 מודל 2010 הוא המחיר ■ אבסולוטית עדיין לא מדובר ב"מחיר מציאה", אבל הוא בהחלט מספק תמריץ למעריצי המותג שתמיד רצו לשים וולוו בחניה אך נרתעו מהמחיר
היתרון הגדול של לקסוס GS300 בפלח היוקרה הוא יכולתה לשקף את האופי היפני של מתכנניה: רגועים, מדויקים, חסרי פשרות ושומרים על דיסקרטיות ■ מי שיוותר על התנהגות ספורטיבית, יפוצה גם בנוחות נסיעה שמותאמת היטב לתנאי האספלט הישראליים
ב.מ.וו 7 אקטיב-הייבריד מפתיעה - לא כהיברידית, כמכונית: יש בה משהו מתריס. חצוף. עיקש ■ כאילו התבוננו מהנדסי ב.מ.וו בסערה הפופוליסטית המתרגשת על תעשיית הרכב, ומלמלו לעצמם: "אתם רוצים שנייצר היברידית? אין בעיה. אבל נעשה זאת בדרך שלנו"
למרות הכרזת היצרן, אאודי A8 החדשה היא לא מכונית ספורטיבית ■ היא אמנם מהירה ומהוקצעת, אבל כדי לזכות בתואר היא זקוקה לקצת חוצפה ■ היא תעקוף כמעט כל ספורטיבית שתיקלע לדרכה, אבל שערות ראשו של הנהג יישארו מסורקות למופת
הרווח התפעולי הסתכם בכ-17 מיליון שקל (כ-2.5% מהמחזור), לעומת כ-22 מיליון שקל (כ-3.4% מהמחזור) ב-2008
מתיחת הפנים שעברה וולוו C30 החדשה חידדה את העיצוב הייחודי שלה וסימנה אותה כפריט לאספנים בהתהוות ■ אומנם מתחת לכסות החיצונית נגלית מכונית עם שליטה והיגוי מדויקים יותר, אך עדיין לא מדובר במכונית ספורטיבית של ממש
תערוכת הרכב השנתית בז'נבה מראה כי המתקפה החשמלית של קבוצת פולקסווגן נמשכת ■ גם סיאט חושפת ספורטיבית-חשמלית
רוי ניסני בן ה-15 חתם לשנתיים בקבוצת "מויקה מוטור ספורט" הגרמנית, שתתחרה בסבב הפורמולה ב.מ.וו ■ בין הנהגים שצמחו בקבוצה: סבסטיאן ווטל, שסיים בעונה שעברה במקום השני בפורמולה 1
מה חדש בב.מ.וו 535 מודל 2010? על פניו כלום ■ אבל עם יותר כוח והרבה יותר אלקטרוניקה, היא מתמודדת בהצלחה יתרה עם כל מגרש שבו היא נדרשת לשחק ■ אין ספק שאת הקרב הנוכחי בסגמנט המנהלים-פאר היא לוקחת בקלות
אאודיהשבוע בענף הרכבטסלהכלי רכבמבחן דרכיםמכונית חשמליתמרצדסרכב חדשרכבי יוקרהשוק הרכב