בלו בירד

כתבות אחרונות

 

2009 היתה אחת השנים הגרועות בתולדות ענף האופנה הישראלי

למרות המבצעים, ההתייעלות והשחיקה ברווחיות - ניתוח מיוחד של מערכת ריס מגלה כי 77% מחנויות האופנה וההנעלה סיכמו את השנה עם ירידה במכירות, כאשר בענף כולו נרשמה ירידה ממוצעת של 5.2%

אילנית חיות 11.01.2010

גלר-נסיס זכה בתקציב הפרסום של מותג האופנה לי קופר

גבר בשלב הגמר על משרד הפרסום ענבר-מרחב-שקד ■ תקציב הפרסום של קונספט שיווק, זכיינית לי קופר, שטופל עד לאחרונה בפוגל-אוגילבי, עמד מתחילת 2009 על כמיליון דולר במחירי מחירון

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 17.11.2009

ענבר-מרחב-שקד וגלר-נסיס מתמודדים על תקציב הפרסום של לי קופר

התקציב טופל עד לאחרונה בפוגל-אוגילבי ■ בשלב זה מסתמן כי גלר-נסיס יטפל בתקציב ■ שיחות התקיימו גם עם משרדי הפרסום ברוקנר-נטע-יער ו-LEAD מקבוצת אדלר-חומסקי

ענת ביין-לובוביץ' 26.10.2009

תקציב לי קופר על המדף? החברה עורכת סבב שיחות עם משרדי פרסום

קונספט שיווק, בעלת הזיכיון למותגי האופנה לי קופר ובלו בירד, ערכה סבב שיחות עם ענבר-מרחב-שקד, ברוקנר-נטע-יער ו-LEAD מקבוצת אדלר-חומסקי ■ בשנים האחרונות מטופל התקציב ע"י פוגל-אוגילבי

ענת ביין-לובוביץ' 07.09.2009

האופנה החדשה של ישי דוידי: קרן פימי משתלטת על רשתות לי קופר ובלו בירד

קרן פימי תזרים לקונספט שיווק 6 מיליון שקל, שיתווספו ל-45 מיליון שקל שכבר השקיעה בשנים האחרונות בחברה

אילנית חיות 22.06.2009

קונספט שיווק מחפשת שותף: הציעה לגורמים עסקיים לרכוש 50% מהחברה

קונספט שיווק, בבעלות גידי גולדפינגר, מחזיקה בין היתר ברשתות האופנה לי קופר ובלו בירד ; קונספט שיווק: "נשמח לצרף שותף לקבוצה על מנת שנוכל להמשיך ולפתח את הפעילות"

אילנית חיות 27.04.2009

רשת בלו בירד תפתח 10 סניפים חדשים ב-2009 בהשקעה כוללת של 6 מיליון שקל

במקביל מעלה קמפיין לאופנת הילדים באמצעות משרד הפרסום פוגל-אוגילבי, הכולל קטלוג, עיתונות יומית, מגזינים ופרסום בנקודות המכירה ; במסגרת הקמפיין תשנה הרשת את שמה ל-BLUE BIRD YOUNG

שירות גלובס‏ 18.09.2008

   12   

   נמצאו 23 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 2